قطعات خودرو

لوازم یدکی بدون شناسه قاچاق محسوب می‌شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، معاون صنایع عمومی وزارت اعلام کرد: لوازم یدکی تولیدی، وارداتی و کالاهای سطح عرضه و انبارها که منشاء تولید آنها وارداتی یا داخلی است در صورت عدم دریافت شناسه و کدرهگیری قاچاق محسوب می‌شوند.

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانها و جنوب کرمان اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت‌ شناسه‌گذاری کالاهای موجود سطح عرضه و بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو، کالاهای تولید داخل فاقد شناسه، مشمول مفاد ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تلقی می‌شود.

 

وی بیان کرد: با اتمام مهلت‌های مقرر در دستورالعمل‌های پیشین، ضمن هماهنگی و همکاری کامل با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانهای سراسر کشور، نسبت به پایش و بازرسی از سطح عرضه اقدام لازم انجام و به این ستاد منعکس شود.

 

 

معاون صنایع عمومی وزارت صمت افزود: طبق دستورلعمل‌های ابلاغی پیشین از تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ به بعد کالاهای خارجی فاقد شناسه، قاچاق تلقی شده و از تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۱ کالاهای تولید داخل فاقد شناسه، مشمول مفاد ماده ۶۱ قانون نظام صنفی تلقی می‌شود.

 

لوازم یدکی بدون شناسه قاچاق محسوب می‌شود

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *