قطعات خودرو

مانع بزرگ پیش روی تولید کشنده‌های دماغ‌دار در ایران سفرهای ترانزیتی است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از «پرشین خودرو»، در یک سال اخیر شاهد ورود دو تراکتور چینی به کشور بودیم که عمدتاً به قیمت بازار وارد کشور شدند و قرار بود پس از انجام مراحل فنی وارد خط تولید شوند. ، اما تا امروز ، هیچ اتفاقی جز شرکت در نمایشگاه در کشور نیفتاد.

 

تراکتور دماغه دافران T7 یکی از دو تراکتور این سگمنت با وجود اینکه درخواست های زیادی در نمایشگاه خودرو برآورده شده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است اما همچنان وضعیت تولید مبهمی دارد.

 

در گفت و گو با یکی از مدیران ارشد فعال در حوزه خودروهای تجاری از موانع و چرایی تولید تراکتور دماغه ای در ایران پرسیدیم که وی چنین پاسخ داد: بزرگترین مانع در روند تولید تراکتور دماغه ای در کشور. با سخت گیری کشورهای اروپایی در جایگاه تراکتورهای داخل کشور، تبدیل به اروپا می شود.

 

مشکلاتی که اروپایی ها برای ورود جنگنده های دماغه دار به کشور ایجاد کرده اند، در واقع ورود این جت ها به اروپا را بسیار دشوار کرده است.

 

به همین دلیل است که این خودرو علیرغم جذابیت فراوانی که دارد نمی تواند برای حمل و نقل استفاده شود و این بزرگترین مانع بر سر راه تراکتورسازی ایران است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *