قطعات خودرو

واردات خودرو با هدف نوسازی ناوگان پلیس

پلیس راهور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، سعید منتظرالمهدی چهارشنبه در پاسخ به برخی شایعات مبنی بر واردات خودرو فرجه مبنی بر اینکه عده ای سود اقتصادی فرجه را از سایت واردات خودرو در بوق و کرنا می کنند، اظهار داشت: در این راستا برخی از مردم در حال بوق و کرنا هستند. یا نادان و بی اطلاع هستند. یا قطعا مغرضانه هستند و در میدان دشمن بازی می کنند، این کار را برای حمله به اقتدار و توانایی های گروهی از ارائه دهندگان خدمات امنیتی انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: بحث مجوز واردات خودروهای سواری بخشی از برنامه کلی اصلاح خودرو فرجه است که به مرور زمان برای پیشرفت بهتر در ماموریت در حال انجام است.

 

به گفته فرجی نماینده، در حال حاضر بخش قابل توجهی از خودروهای مورد استفاده در ماموریت ها تولید داخل و مناسب برای ماموریت های شهری هستند، اما پلیس باید با انجام ماموریت های مرزی و عملیاتی، تعقیب و گریز، عبور از مسیرهای صعب العبور و کوهستانی با استفاده از خودروهای با شتاب و قدرت بالا مقابله کند.

 

وی گفت: با این رویکرد برای عرضه این گونه خودروها باید خودروها را از نهاد حاکمیتی با مجوز هیئت دولت وارد کنیم.

 

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد: امروز قاچاقچیان، تروریست ها و جنایتکاران از خودروهای قدرتمند و کاملا مدرن استفاده می کنند و پلیس باید خودروی مناسب را در تعقیب داشته باشد. همه بدون شک اذعان دارند که امکانات و تجهیزات پلیسی نباید از قانون شکنان و مجرمان عقب بماند، مگر اینکه به دنبال ناکارآمدی و پستی پلیس باشند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در قانون دولت برای پلیس برای گرفتن خودرو از کشورهای دیگر، قانون و الزامی برای واردات خودروهای هیبریدی وجود ندارد و مشخص است که فرجا اجازه فروش این گونه ماشین ها را ندارد. . اساساً مجوز دولت برای استفاده در سازمان ها، اداری و کارهای مکانیکی است نه فروش و سود مالی.

 

وی بار دیگر تاکید کرد که فراها برای تجهیز ادارات مختلف به تجهیزات پلیسی به جای اینکه خودروهای باکیفیت، قدرتمند و مدرن را در اختیار کارمندان قرار دهد یا بفروشد، وارد کند. در بازار و سود این اقتصادی است.

 

به گزارش ایرنا، چندی پیش هیات وزیران مجوز واردات 2 هزار خودروی سواری به فرجا را صادر کرد. این خودروها با اولویت خودروهای برقی و هیبریدی و با سود بازرگانی یک درصد و بر اساس قوانین مربوطه وارد کشور خواهند شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *