قطعات خودرو

برگزاری انجمن تکنولوژی برای مالکان تیگو 8 پرو توسط مدیران خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت مدیران خودرو در آخرین برنامه خود با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و در قالب برنامه باشگاه مشتریان این مجموعه، اقدام به برگزاری برنامه آموزشی معرفی آپشن های خودرو تیگو 8 پرو نموده است.

 

 

طی این برنامه که با حضور خریداران پرچمدار خانواده تیگو یعنی تیگو 8 پرو برگزار شد، کارشناسان فنی و مسئولان شرکت مدیران خودرو در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو مدرن و جدید تیگو 8 پرو برای مشتریان توضیحاتی ارائه شد.

 

 

خودرو تیگو8 پرو به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو و برند فونیکس در ایران یکی از پرآپشن ترین خودروهای روز بازار کشور محسوب می‌شود و کاربران و دارندگان این خودرو برای تسلط کامل و استفاده از تمام آپشن‌های این خودرو نیاز به آموزش اولیه دارند تا بتوانند از امکانات بسیار پیشرفته‌ای که این خودرو در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد کمال استفاده را ببرند.

 

 

 

 

خودرو چری تیگو 8 پرو در بخش ترمز و پایداری از امکاناتی همچون سیستم های ABS ، EBD ، BA ، TCS ، ESP ، HSA ، HDC بهره می‌برد. در بخش ایمنی کراس اوور پرچم‌دار مدیران خودرو دارای کیسه هوا برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و کیسه هوا مخصوص زانو است.

 

در بخش سرگرمی از چری تیگو 8 پرو از یک سیستم صوتی پرقدرت با صفحه نمایش بزرگ لمسی و یکپارچه 24,6 اینچی با امکان کنترل سیستم صوتی از طریق و بلوتوث بهره‌مند است. سیستم سنسور پارک، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل باد لاستیک ها یا TPMS، سیستم کنترل نقطه کور، ترمز پارک برقی، چراغ هایLED های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت و سنسور باران از دیگر امکانات چری تیگو 8 پرو است.

 

 

چری تیگو 8 پرو از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژ با توان حداکثر قدرت 197 اسب بخار در محدوده 5500 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در محدوده 2000 دور بر دقیقه بهره می‌برد. جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو برعهده دارد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *