قطعات خودرو

مدیریت بر اساس گزارش

احمدزاده: آمده‌ام که یار و یاور‌ هیئت مدیره باشم

قطعات خودرو:علیرضا احمدزاده ششمین کاندیدا در معرفی خود گفت: من‌ اولین ۱۵ ساله دیپلمه در ایران بودم‌، از سال ۵۷ تا ۶۰ در نمایندگی گواه مشغول به کار شدم و از سال ۶۰ تا ۶۹ در خیابان خاوران مغازه داشتم. ازسال ۷۹ تا کنون در پاساژ رضا درچراغ برق هستم و ۴۰ سال است که جواز کسب‌ دارم.

وی خاطرنشان کرد: من ۸ سال است رئیس هییت مدیره پاساژ رضا هستم و دوستانی از نزدیک با من کار کرده اند می‌دانند که مدیریت من بر اساس ارائه گزارش پیش می‌رود؛ من برای کارهایی که انجام می دهم، از‌ قبل قول نمی‌دهم ابتدا کاررا انجام داده و سپس گزارش آن را به سایرین ارائه می‌کنم. من‌ آمده‌ام که یار ویاور‌ هیئت مدیره باشم؛ به امید اینکه اتحادیه قوی داشته باشیم.

احمدزاده در ادامه سخنانش گفت: به اعتقاد من  از سال ۶۰ به بعد هر دوره هیئت مدیره بهتر از دوره قبل بوده است؛ چون چالش‌ها را شناخته و در راستای‌ رفع آن تلاش کرده‌اند. من ذهنم همیشه بر کارهایی متمرکز می‌شود که بخواهم از دور به آن بنگرم. کار بازرس، نظارت برعملکرد هیئت مدیره است. من درچالش‌ بررسی عملکرد هیئت مدیره خود را ناظر خوب و بی‌طرفی می‌دانم. همچنین کمی بی‌ تعارف هستم افرادی که با من از نزدیک در ارتباط هستند مرا می‌شناشند و بر این امر واقف‌اند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *