قطعات خودرو

مدیر تامین شرکت نیکان‌پخش پایا قطعه: می‌خواهیم در هر استان نمایندگی داشته باشیم

علیرضا بختیاری که در این شرکت تحت برند “نوین پارت” فعالیت می‌کند، در حاشیه برگزاری نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با خبرنگار قطعات خودرو گفت‌وگو می‌‌کرد، اظهار کرد: ما حدود ۱۹۰۰ قلم کالا در سبد محصولات‌مان برای فروش داریم و با تولیدکنندگان داخلی کار می‌کنیم.

او ادامه داد: بیشتر تامین‌کنندگانی که ما با آن‌ها کار می‌کنیم، با خطوط خودروسازان کار می‌کنند و استانداردهای روز را دارند. از لحاظ کیفیت و گارانتی نیز کاملاً قطعات ما تضمین‌شده هستند. قیمت نیز خوب و رقابتی است.

وی با اشاره به این‌که در بیشتر استان‌های کشور نمایندگی داریم، گفت: ما سال ۹۸ نیز در این نمایشگاه شرکت کردیم. هدف ما آشنایی و ایجاد بازارهای جدید، بخصوص در استان تهران است که بتوانیم پوشش بهتری بدهیم. در این دوره نمایشگاه نیز مذاکرات و نتایج خوبی داشته‌ایم.

بختیاری با بیان این‌که ما امسال یکسری قطعات را به سبد محصولات‌مان اضافه کردیم، افزود: ماه گذشته در نمایشگاه مشهد شرکت کردیم و نمایندگی شهر مشهد را ایجاد کردیم. قبل از آن نیز در نمایشگاه‌های رشت، اصفهان و شیراز حضور داشتیم.

نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تا ۱۹ آبان‌ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود. این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده است. بازدید از آن نیز برای صنعتگران و علاقه‌مندان آزاد است

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *