قطعات خودرو

مرسدس AMG S63 E پرفرمنس منصوری در نگاه نزدیک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، سدان لوکس مرسدس بنز با آپشن‌های کامل از سری AMG S63 E، توسط منصوری تیونینگ شده است تا ویژگی‌های اسپرت بیشتری داشته باشد.

 

آستانه قیمت مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۳، حدود ۱۲۰ هزار دلار است؛ اما برای خرید S63 هیبرید، نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار پرداخت می‌شود. قوی‌ترین S کلاس استاندارد کارخانه با نام کامل AMG S63 E پرفرمنس، قدرت ۷۹۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳۰ نیوتن‌متر دارد. این مدل، با پیشرانه ۴ لیتر V8 توئین توربو و کمک موتور برقی، دو دیفرانسیل است و در زمان ۲/۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

 

مرسدس S کلاس منصوری

 

محصول منصوری، کیت بدنه ویژه برای AMG S63 E پرفرمنس ارایه می‌کند و البته از ارتقای فنی نیز بهره‌مند است. این محصول، ۸۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جزئیات بیشتر شامل وزن خالص و عملکرد فنی S کلاس منصوری هنوز مشخص نیست.

 

مرسدس S کلاس منصوری

 

مرسدس S کلاس منصوری، رینگ‌های ۲۲ اینچ  سیاه با تایرهای کنتیننتال دارد. پهنای لاستیک در جلو ۲۶۵ و در عقب، ۳۰۵ میلی‌متر است. ادوات فیبرکربن در قسمت‌های مختلف بدنه دیده می‌شود و همراه با رنگ خاکستری بدنه، تضاد چشم‌نواز دارد. داخل کابین نیز، علاوه‌بر چرم مرغوب صندولی و فرمان، فیبرکربن سرخ برای داشبورد استفاده شده است. این ترکیب، در کفپوش و تودری‌ها نیز دیده می‌شود.

 

مصنوری به‌ندرت برای نمایش محصولات خود از فیلم‌های اختصاصی استفاده می‌کند؛ اما کانال یوتیوب ORGCars توانسته است ویدئوی ۲۰ دقیقه‌ای با جزئیات خیره‌کننده از مرسدس AMG S63 E پرفرمنس منصوری ارایه دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *