قطعات خودرو

مرسدس GLC 2023 به زودی معرفی می‌شود + مشخصات فنی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس C کلاس جدید  قرار است در سبک‌های بدنه سدان و واگن به فروش رود؛ طبق گزارش آلمانی MB Passion، ظاهراً مرسدس GLC 2023 جدید قرار است در تاریخ ۱ ژوئن به طور رسمی معرفی شود. همین منبع همچنین نکات جالبی در مورد مشخصات فنی ارائه می‌دهد، از جمله فرمان چرخ عقب در حداکثر زاویه ۴.۵ درجه که دایره چرخش را به ۱۰.۸ متر کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، قرار است اندازه GLC افزایش یابد و طول آن به ۴.۷۲ متر می‌رسد، فاصله بین دو محور این کراس اوور جمع‌وجور ۱۵ میلی‌متر کشیده می‌شود و ظرفیت بار با ۵۰ لیتر به ۶۰۰ لیتر  افزایش می‌یابد.

GLC اساساً کابین پیشرفته کلاس C را حمل می‌کند، اما صفحه نمایش‌ها کمی بالاتر قرار خواهند گرفت. فاصله بین دو محور کشیده، فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب در مقایسه با مدل خروجی فراهم می‌کند، که برای سدان و واگن نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته همین منبع، مرسدس GLC را با موتور‌های احتراقی ۴۸ ولتی، فناوری هیبریدی و موتور الکتریکی ۲۳ اسب بخاری عرضه خواهد کرد. برنامه‌هایی برای سه مدل هیبریدی پلاگین وجود دارد که دو مدل با موتور‌های بنزینی (۳۰۰e و ۴۰۰e) و یکی با موتور دیزلی (۳۰۰de) هستند. همه آن‌ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک ۴Matic و برد الکتریکی بیش از ۱۰۰ کیلومتر در چرخه WLTP خواهند بود.

مالکان می‌توانند بسته باتری PHEV را تا ۶۰ کیلو وات شارژ کنند. برخلاف کلاس C با خط تولید چهار سیلندر، GLC همچنان قدرت شش سیلندر را ارائه می‌دهد که بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

واحد‌های بنزینی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و ۲۵۸ اسب بخار و دیزلی‌ها با قدرت ۱۹۴ اسب بخار و ۲۶۵ اسب بخار عرضه می‌شوند. پس از نمایش جهانی اول ژوئن، مرسدس GLC جدید در ماه سپتامبر در اروپا به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود نسخه آمریکایی در تاریخ دیگری عرضه شود. احتمالا دو نسخه AMG عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است