قطعات خودرو

مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو لوکس در انبارهای اموال تملیکی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، صاحب حجتی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از انبار بندر نوشهر با اظهار این که مزایده فوق العادن ۵۶۵ سازمان اموال تملیکی در نوشهر برگزار شد، افزود: زمان بازدید از خودرو لوکس موجود در انبار بنادر و گمرک از هفتم تا ۱۲ مهرماه است.

 

وی با اظهار این که هزار و ۴۰ خودرو لوکس در استان های مختلف به مزایده گذاشته شده است، گفت: استان های مازندرات، خوزستان، بوشهر،، قم این خودروها مزایده گذاشته و قیمت پایه از سوی کارشناسان خودرو اعلام و تعیین شده است.

 

وی قیمت پایه را دو هزار و ۳۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: افراد برای شرکت در مزایده باید امضای الکترونیکی را دریافت کنند، همچنین باید ۱۵ درصد قیمت کف پایه کارشناسی را به عنوان وثیقه برای شرکت در مزایده پرداخت و یا ضمانتنامه بانکی دریافت کنند.

 

قائم مقام سازمان اموال تملیکی کشور یادآور شد: افراد در سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت درخواست و ثبت نامه خود را اعلام کنند و برندگان مزایده شنبه هفته آینده اعلام می شود.

 

وی با بیان این که دستگاه های نظارتی و قوه قضایئه نیز نظارت جامع و دقیق نسبت به برگزاری فرایندهای مذاکره انجام می دهند،گفت: برای بررسی میدانی از وضعیت عرضه خودروها به نوشهر آمدیم.

 

وی شمار خودروهای موجود در انبار بندر نوشهر را ۳۱ دستگاه شامل ۲۸ دستگاه پورشه ماکان و سه دستگاه پورشه باکتسر ذکر کرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *