قطعات خودرو

مشخصات و کاتالوگ رسمی خودرو ری را منتشر شد + مشخصات فنی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودروی جدید ری را سال گذشته توسط شرکت ایران‌خودرو طراحی و معرفی شد و حالا این شرگت کاتالوگ آن را منتشر کرده است. کراس‌اوور ری را در سه مدل V1، V2 و V3 عرضه خواهد شد و به عنوان اولین کراس اوور ملی شناخته می‌شود.

 

این خودرو با موتور ۱.۷ لیتری توربوشارژ EFTP TC که جدیدترین و قوی‌ترین موتور تولید داخل است، به بازار عرضه می‌شود. این موتور قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید می‌کند.انتقال قدرت از طریق دیفرانسیل جلو و جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار انجام می‌شود.

 

ری را می‌تواند در مدت 10.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 195 کیلومتر بر ساعت است.

 

وزن این خودرو 1425 کیلوگرم و ابعاد آن 4334 میلی‌متر طول، 2077 میلی‌متر عرض و 1638 میلی‌متر ارتفاع است.

 

از لحاظ ظاهر، این خودرو شباهت زیادی به سانتافه دارد اما با وجود این، طراحی آن نسبتاً خوب و پخته به نظر می‌رسد. البته فضای داخلی هنوز ناقص است و نیاز به ظرافت و کیفیت بیشتری دارد.

 

ری را ایران خودرو

 

آمپر دوگانه دیجیتال جلو با نمایشگرهای بزرگ، نورپردازی داخلی RGB با قابلیت تنظیم رنگ، چراغ خوش‌آمدگویی در آینه‌های بغل، خروجی ۱۲ ولت برای شارژ دستگاه‌ها، گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به همراه دسته‌دنده الکترونیکی، سیستم کنترل پایداری و جلوگیری از لغزش الکترونیکی، محدودکننده سرعت، رینگ ۱۸ اینچی دورنگ آلومینیومی، سیستم صوتی و تصویری با صفحه لمسی ۱۲ اینچی و ۹ بلندگوی پرقدرت، سیستم کمک حرکت در سربالایی، ورود بدون کلید و دکمه استارت، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن خودکار بر اساس بارندگی، فرمان برقی چندجهته با دکمه‌های کنترل و قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق، دوربین دید عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، سانروف برقی و غیره از جمله مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودروست.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *