قطعات خودرو

مطالبه مردمی برای کنترل کیفیت خودروهای تولید داخل

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» با ثبت پویشی با عنوان «کنترل کیفیت خودروسازها دروازه انقلاب نوین خودروسازی» عنوان کردند، برای رسیدن به این مهم، اولین نکته تشکیل کارگروه بازرسی مرکب از مهندسان انقلابی جوان و باتجربه و مسلط به جزئیات امور از رشته‌های مواد متالوژی و مکانیک و صنایع است.

 

امضا کنندگان این پویش خواستار شدند که تمام نقشه کارهای قطعات خودروسازی باید به سیستم جامع سازمان بازرسی کیفیت وصل باشد و همچنین مشخص باشد که دقیقا چه گروه‌هایی این قطعات را برای خودروسازی‌ها تولید می کنند.

 

آنها همچنین عنوان کردند که کنترل کیفیت‌ها در قسمت ماشین‌کاری که هزاران استاندارد طراحی می‌تواند بنا به کارکرد قطعات روی آنها اعمال شود و همه آنها بصورت کامل در آن نقشه کارها و پیوستهای‌شان موجود هستند کارهایی نظیر هواگیری، آب بندی ، انواع عملیات‌های حرارتی و هزاران استاندارد مربوطه که می‌تواند در نقشه موجود باشد و باید مورد برآورد کیفیتی سطح بالا انجام بگیرد.

 

البته در این پویش پیشنهاداتی دیگری برای رسیدن به کیفیت بالا در خودروسازی‌ها عنوان شده است.

 

خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در ابعاد دیگر در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

 

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های متفاوت و مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *