قطعات خودرو

معاون فروش عظام: با مشکل نقدینگی دست و پنجه نرم می‌کنیم

امیرحسین تقی‌نژاد – معاون فروش گروه قطعات خودرو عظام – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، اظهار کرد: نقدینگی و فرآیندهای مختلف و پیچیدگی‌های کار در بخش‌های مختلف، ما را آزار می‌دهد. این به‌جز مشکلات ناشی از تحریم‌هاست.

او افزود: در شرایط کنونی، نقدینگی و تامین مواد اولیه برای کارخانه‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست.

وی که در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو گفت‌وگو کرد، گفت: در این دوره از نمایشگاه، میزبان بسیاری از علاقه‌مندان بودیم. امسال فعالان حوزه قطعات و خودرو، چه در زمینه قطعات مورد نیاز خودروسازان و چه در زمینه قطعات مورد نیاز بازار خدمات پس از فروش، به غرفه ما مراجعه داشتند.

معاون فروش گروه قطعات خودرو عظام ادامه داد: امسال در غرفه عظام آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در کنار محصولات جدید در گروه‌های مختلف دوازده‌گانه معرفی کردیم. این محصولات در زمینه قطعات برقی الکترومکانیک، قطعات پیچیده ‏ems و سیستم‌های مدیریت الکترونیک خودرو، در زمینه محصولات تعلیق کلاچ، کمک و محصولاتی که برای خودروسازان جدیداً ارائه شده‌اند برای موتورهای جدید مگاموتور و … بودند.

او افزود: قطعاتی نیز در زمینه بلبرینگ و قطعات جدیدی مانند مالتی‌مدیا برای خودروهای تیبا، کوییک و ۲۰۶ و ۲۰۷ معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که به‌طور کلی امسال نمایشگاه پرباری برای ما بود، بیان کرد: فکر می‌کنم غرفه عظام جزو شلوغ‌ترین و پربازدیدکننده‌ترین غرفه‌های این دوره نمایشگاه بود.

تقی‌نژاد درباره دیگر محصولات جدید که به‌تازگی به بازار معرفی شده‌اند، گفت: سنسوره ‏abs که در این چند ماه طراحی و تولید شده، امسال رونمایی شد. موضوعات دیگری هم برای رونمایی داشتیم مانند باشگاه مشتریان و سایت فروش آنلاین. غرفه‌ای را هم به بخش صادرات به کشورهای مختلف اختصاص داده بودیم.

او همچنین اظهار کرد: عظام در بحث مسئولیت‌های اجتماعی‌اش مانند مدرسه‌سازی، موضوعاتی را داشته است.

معاون فروش گروه قطعات خودرو عظام با اشاره به این‌که ما از اولین دوره برگزاری این نمایشگاه در تهران در آن شرکت کرده‌ایم، اضافه کرد: غرفه ما در نمایشگاه امسال شامل مجموعه‌ای از غرفه‌ها بود که در زمینه‌های قطعات، خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی محصولات را در آن معرفی کردیم.

نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از ۱۶ تا ۱۹ آبان‌ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا بود. این نمایشگاه در ۱۰ سالن و نزدیک به ۲۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *