قطعات خودرو

معرفی خودروهای جدید برقی سایپا در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، از 23 تا 26 آبان ماه، گروه سایپا در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت خواهد کرد. در این نمایشگاه، گروه سایپا نقش بسیار مهمی را در معرفی خودروهای جدید برقی و غیربرقی خود ایفا خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که گروه خودروسازی سایپا در 22 ماه گذشته تلاش بسیاری برای رفع نواقص گذشته داشته و شرایط مناسبی را برای رشد و توسعه محصولات خود ایجاد کرده است.

 

این تلاش‌ها به منظور تضمین رضایت مشتریان بوده است. از این رو، بخشی از دستاوردهای حاصله طی این مدت در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش گذاشته خواهد شد. اقدامات مهم و استراتژیکی که گروه خودروسازی سایپا در راستای تحول در صنعت خودرو دنبال کرده شامل تولید خودروهای برقی و رسیدن به فناوری آن، افزایش همکاری با شرکای تجاری خارجی، به‌روز رسانی سایت‌های تولیدی و ارتقاء استانداردهای خودرویی است.

 

 

در این نمایشگاه، محصولات جدید گروه سایپا از جمله خودروهای برقی آریا (با نمایش تصویری و معرفی تغییرات قوای محرکه و داشبورد)، خودرو هیبرید R9، SL 03(EV-R) (برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان)، E-STAR و EADOO (دو محصول شرکت چانگان)، خودرو SINOGOLD و نمونه تحقیقاتی اطلس برقی به نمایش گذاشته خواهند شد.

 

علاوه بر این، در صورت اخذ مجوزهای لازم توسط مجری نمایشگاه و مهیا بودن شرایط،‌ گروه خودروسازی سایپا این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد کرد که در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، محصولات سایپا را مورد آزمون قرار دهند.

 

به علاوه، در این نمایشگاه رویداد‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با محوریت خودروهای برقی برگزار می‌شود. همچنین، وزارت صنعت، معدن و تجارت زمانی به خودروسازان اختصاص خواهد یافت که فرصت‌های نوآوری و فناوری خود را ارایه کنند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین تحولات صنعت خودرو و محصولات جدید این صنعت است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *