قطعات خودرو

معرفی نیازهای صنعت خودرو و رویکرد داخلی سازی قطعات با راه اندازی درگاه ایده

به گزارش قطعات خودرو به نقل ازسایپاا نیوز، سجاد رجب پور با بیان این که سامانه یکی از ابزارهای هوشمند در ایجاد پل ارتباطی بین مدیریت زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مبتنی بر ایجاد ارتباط مستقیم بین نیازهای جامعه صنعت خودرو، نخبگان جامعه، بنگاه های صنعتی و اقتصادی، مراکز رشد و نوآوری و شرکت های دانش بنیان، صاحبان فکر و سرمایه و استعدادهای نسل جوان خواهد بود. افزود: این سامانه شامل مشارکت همکاران سازه گستر در حوزه سامانه با هدف شناسایی توانمندی های داخلی و مشارکت همه مردم کشور و ایجاد فضای امن است. بستری برای مسیر پویای صنعت خودروسازی کشور با محوریت ساخت و ساز ایرانی آباد و توسعه ایجاد شد.

 

وی یادآور شد: در این سامانه نیازهای حوزه خودروسازی کشور بر اساس افزایش عمق تولید و فناوری های نوین کشور اجرا می شود و اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت تمایل می توانند فرصت ها و پیشنهادات خود را بر اساس اعلام شده اعلام کنند نیاز دارد.
با همکاری. در پروژه ها مدیر پروژه ایده ها و نیازهای شرکت سازه گستر سایپا تاکید کرد: ایجاد این بانک اطلاعاتی با محوریت مدیریت زنجیره تامین شرکت سازه گستر بخش مهمی از عملیات خودکفایی و تولید برای رفع نیازهای صنعت خودروسازی است.
ظرفیت تولید و ایجاد مشاغل مبتنی بر ظرفیت پایدار. بخش خصوصی، ایجاد بانک دانش رونق خواهد گرفت.
وی افزود: در این پروژه ادارات داخلی سازندگی روی مسائل سیستمی همکاری نزدیک داشته اند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *