قطعات خودرو

مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد

محمدرضا نوری گفت: براساس  تصویب ستاد ملی کرونا تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، ، صورت گرفته است.

تعداد زیادی از اصناف برای گذران زندگی خود دچار مشکل شده‌اند

وی با اشاره به نشستی که با رئیس اصناف تهران داشتند و نظر به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: در جهت پشتیبانی‌ها، حمایت‌ها و مانع زدایی‌ها مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

نوری افزود: ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ برای گروه ۲ و ۳ که شرایط استفاده از این تبصره را دارند با رعایت مفاد بخشنامه شامل این تمدید است و مودیان محترم مالیاتی می‌توانند ازاین تسهیلات تا ۱۵ تیرماه استفاده کنند.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران نیز با اشاره به مشکلات ناشی از شرایط بوجود آمده برای اصناف از همکاری و همراهی امور مالیاتی تجلیل و تشکر کردند.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در شرایط کنونی خیلی از اصناف برای گذران زندگی خود دچار مشکل شده اند. اصناف در بدترین شرایط کشور در خط مقدم جنگ اقتصادی به وظایف خود عمل کرده‌اند.از دولت می‌خواهیم شرایط حاکم را که بدرستی درک کند و در حمایت از اصناف کوتاهی نکند.

وی به انجام تکالیف مالیاتی اصناف  اشاره کرد وگفت: بر کسی پوشیده نیست که ما درحال گذار از جنگ نابرابر اقتصادی ظالمانه با حاکمان تمامیت خواه هستیم و مالیات در این شرایط اهمیت حیاتی دارد ولی معاش خانوادگی اصناف هم نکته ای است که به آن باید توجه کرد.

فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران ابراز امیدواری کرد امور مالیاتی تهران مانند چند سال گذشته شرایط سخت اصناف را بدرستی درک کند و دوشادوش اصناف در جنگ نابرابر اقتصادی همسنگر اصناف باشد.

منبع: خانه اصناف تهران

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *