قطعات خودرو

میزبان هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه (۱۳ لغایت ۱۶ آگوست ۲۰۲۳) برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور اصناف و شاخه‌های صنعتی و خودرویی متشکل از ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک‌کننده خودرو و سایر حوزه‌های مرتبط) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

برگزارکننده این نمایشگاه شرکت بین المللی ایدرو است که مجوز برگزاری آن در تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ با شماره مجوز ۱۱۱۸/۳۲۰/۱۴۰۲ از سازمان توسعه تجارت اخذ شده است.

گفتنی است هفدهمین دوره این نمایشگاه آبان سال گذشته با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی (متشکل از ۴۵ شرکت دانش‌بنیان، بیش از ۵۰۰ تولیدکننده داخلی و ۵۵ شرکت خارجی) از ۱۱ کشور چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی در متراژی به وسعت بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *