قطعات خودرو

نارضایتی روس ها از چانگان هانتر

چانگان هانتر

دستیار صوتی خودرو  چانگان هانتر  تنها به زبان چینی کار می‌کند و برای روس‌ها غیرقابل استفاده است.

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، پیکاپ چانگان هانتر مدتی است که وارد بازار روسیه شده است . با این حال روس‌ها در مورد این خودرو نارضایتی‌هایی دارند. بیشتر نارضایتی آن‌ها مربوط به عدم تطابق سیستم نرم افزاری این خودرو با زبان روسی است. سیستم عامل این خودرو و همچنین سیستم سرگرمی تنها با دو زبان انگلیسی و چینی فعال هستند.

 

 

به نظر می‌رسد چینی‌ها برای پاسخگویی به نیاز بازار روسیه، در عرضه چانگان هانتر عجله کرده‌اند و نسخه‌های مخصوص بازار چین را به این کشور فرستاده‌اند. با این حال در بخش مکانیکی خودرو مشکلی وجود ندارد و روس‌ها کاملا از این خودرو احساس رضایت می‌کنند. این خودرو یک پیکاپ هیبریدی با برد 1031 کیلومتر است که آن را به گزینه‌ای مطلوب در بازار متنوع پیکاپ‌های چینی تبدیل کرده است.

 

 

چانگان هانتر

 

نماینده چانگان در این کشور مشکلات را تایید کرده و وعده حل شدن آن‌ها را داده است. پیش از این نیز دیگر خودروهای چانگان در روسیه دچار مشکل بودند. مدل‌های چانگان Uni-V، چانگان ایدو پلاس، چانگان CS95‌ و چانگان CS75 پلاس در ابتدا تنها با زبان انگلیسی و چینی به بازار روسیه عرضه شده بودند و اکنون سیستم آن‌ها از زبان روسی پشتیبانی می‌کند. مشتریان می توانند سیستم عامل این خودروها را در نمایندگی‌ها به روز کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *