قطعات خودرو

نسخه خاص لاماری ایما با قیمت 733 میلیون تومان وارد بازار چین شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، لاماری ایما یکی از خودروهای مونتاژی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. این خودرو در چین و دیگر بازارها با نام‌های مختلفی عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به فنگ ژینگ T5 EVO اشاره کرد. به تازگی نسخه خاص این خودرو با نام فنگ ژینگ T5 EVO نسخه طوفان (Hurricane Edition) با قیمت پایه 99900 یوان (733 میلیون تومان) وارد بازار چین شده است. البته با انتخاب تمامی تجهیزات و آپشن‌ها، نرخ این خودرو تا 139900 یوان (یک میلیارد و 25 میلیون تومان) افزایش خواهد یافت.

لاماری ایما Hurricane Edition در قالب پنج تیپ قابل انتخاب توسط مشتریان خواهد بود. این خودرو از ظاهر نسخه فیس لیفت دانگ فنگ T5 Evo‌ استفاده می‌کند.

 

جلوپنجره این خودرو از حالت آبشاری به حالت افقی تغییر وضعیت داده است. همچنین قطعات کرومی مختلف برای افزایش حس تجمل خودرو به آن افزوده شده‌اند. تمامی تیپ‌های لاماری ایما فیس لیفت به همراه قابلیت‌های ویژه چراغ عرضه می‌شوند که شامل تنظیم ارتفاع، خاموش/روشن شدن اتوماتیک و همچنین نور بالای اتوماتیک هستند.

 

 

از نظر اندازه بدنه، طول، عرض و ارتفاع لاماری ایما جدید به ترتیب 4595/1860/1690 میلی متر و فاصله بین دو محور 2715 میلی متر است که 30 میلی متر بیشتر از مدل فعلی محسوب می‌شود.

 

 

 

فضای داخلی نسخه فیس لیفت لاماری ایما همانند نمونه‌های قبلی است اما چند آپشن جدید به این مجموعه اضافه شده‌اند. از جمله این آپشن‌ها می‌توان به سقف پانوراما و دستیار صوتی اشاره کرد.

 

زیر کاپوت لاماری ایما فیس لیفت همچنان همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قرار دارد که 197 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. با این حال دانگ فنگ برای تیپ‌های گران‌تر این خودرو از نسخه بهینه همین پیشرانه استفاده می‌کند که به صورت اختصاصی توسط این شرکت توسعه یافته است و با کد DFMC15TP1 شناخته می‌شود.

 

گیربکس هفت سرعته دو کلاچه مرطوب نیز وظیفه انتقال قدرت را در لاماری ایما فیس لیفت برعهده دارد. دانگ فنگ T5 Evo در چین با ونوسیا V‌ و رووی RX5‌ پلاس رقابت می‌کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *