قطعات خودرو

نسخه فول آپشن رنو داستر، از گزینه‌های مهم واردات

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، بالاترین مدل داچیا داستر در اروپا، Extreme SE نام دارد. این خودرو مدتی در بازار این قاره حضور نداشت اما هم‌اکنون مشتریان اروپایی قادر به انتخاب و خریداری آن هستند. رنو داستر Extreme SE هم اکنون با قیمت 18295 پوند در بریتانیا قابل خریداری است.

 

قیمت داچیا داستر Extreme SE نسبت به گذشته اندکی تغییر داشته است و همچنان یک شاسی بلند اقتصادی با امکانات جذاب محسوب می‌شود. مدل پایه رنو داستر در اروپا اسنشیال نام دارد و مدل میان رده آن نیز اکسپرشن لقب گرفته است. نسخه اکستریم نیز به عنوان مجهزترین و سومین نسخه اکنون وارد بازار شده است.

رنو داستر Extreme SE

 

تجهیزات استاندارد رنو داستر Extreme SE شامل سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 8 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین دنده عقب، گرمکن صندلی‌های جلو و تهویه مطبوع اتوماتیک می‌شوند. دریچه‌های تهویه کرومی به همراه قطعات تزیینی نارنجی رنگ، وجه تمایز داستر Extreme نسبت به دو تیپ دیگر هستند.

 

 

مشتریان در بریتانیا می‌توانند رنو داستر اکستریم را با موتورهای بنزینی 90، 130 یا 150 اسب بخاری، دیزلی 115 اسب بخاری یا دوگانه سوز 100 اسب بخاری خریداری کنند. این خودرو با گیربکس دوکلاچه و سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک نیز قابل خریداری است که البته قیمت آن را به بیش از 20 هزار پوند افزایش می‌دهد. داستر پس از ساندرو، دومین مدل پرفروش داچیا در بازار اروپا محسوب می‌شود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است