قطعات خودرو

رئیسی با اصناف شروع کرد

نشست انتخاباتی آیت الله رئیسی با اتاق اصناف، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران چهارشنبه پنجم خردادماه برگزار شد.
حضور آیت الله رئیسی در ابتدایی ترین ساعات آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی در جمع فعالین بخش خصوصی و پرداختن موضوع اقتصاد را میتوان به فال نیک گرفت.
وی در این نشست با بیان اینکه خواهان دولتی مردمی است که در آن منافع مردم قبل از هر منفعتی دیده شود، گفت: تجدیدنظر در مواردی همانند برخی مجوزها که منجر به کندشدن حرکت بخش خصوصی می‌شود، بسیار ضروریست؛ زیرا جلوی کار را می‌گیرد.
وی با بیان اینکه من ذاتا یک مدیر میدانی هستم خاطرنشان کرد: بازار را نمی‌توان دستوری و با نشستن در یک اتاق اداره کرد. تصمیمات خلق الساعه لحظه‌ای، اقتصاد کشور را دچار اخلال می‌کند. تیم اقتصادی دولت باید قوی، هماهنگ و کارآمد باشد.
آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: پاشیدن ارز در بازار و اعلام کردن خالی بودن خزانه در یک روز، هر ۲  غلط است. ما به تعامل مردم دنیا برای حل مسائل اقتصادی باور داریم و معتقدیم باید در اولویت اول با کشورهای منطقه و سپس با کشورهای دنیا تعامل داشته و از ظرفیت‌هایی که داریم استفاده کنیم. با عموم کشورهای منطقه می‌توانیم ارتباط خوبی داشته باشیم. انشالله قانون بهبود فضای کسب و کار را اجرایی می‌کنیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است