قطعات خودرو

نشست هم‌اندیشی همکاری صنعت خودروی ایران و روسیه برگزار شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور، در این نشست «نیکولای اشمیت» معاون بازاریابی و «ولادیمیر توفیمنکو» مشاور رئیس انستیتو نامی روسیه، “منوچهر منطقی” معاون حمل و نقل وزارت صمت، “کاظمی” معان دیپلماسی وزارت امور خارجه، “پروانه” از مسوولان مروز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، “سعادت” از سازمان توسعه تجارت، همچنین اعضای هیات رییسه انجمن صنایع همگن نیرومحرکه قطعه‌سازان حضور داشتند.

 

 

 

در این جلسه، با اشاره به تدوین سند استراتژی ۲۰۳۵ روسیه، انستیتو نامی مامور اجرای این استراتژی در صنایع خودرو و قطعه‌سازی روسیه معرفی شد.

 

بر اساس این استراتژی و به دستور رییس‌جمهور روسیه، این کشور باید تا سال ۲۰۳۵ حداقل ۸۰ درصد نیاز خود به خودرو را از تولیدات این کشور تامین کرده و ۸۵ درصد خودروهای یاد شده باید داخلی‌سازی شود.

 

 

 

 

همچنین عنوان شد که انستیتو نامی مامور ایجاد و توسعه صنعت قطعه‌سازی در روسیه شده است تا به یافتن پاتنرها و همکارانی از ایران پرداخته و همچنین خطوط تولید قطعه را در این کشور توسعه دهد. بر این اساس خواستار آن شدند تا شرکت‌هایی که توان صادراتی داشته و متمایل به صادرات به روسیه هستند معرفی شوند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *