قطعات خودرو

اولين نمايشگاه اتومکانيک”سپاس” برگزار مي شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، عليرضا نيک آئين، رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران هدف از برگزاري اين نمايشگاه اتومکانيک را تاکيد بر توجه به استفاده از قطعات با کيفيت داخلي و کالاهاي داراي اصالت و شناسنامه دار برشمرد و افزود: اتحاديه ها و انجمن هاي حامي و برگزارکننده نمايشگاه بنا دارند پس از برگزاري اين نمايشگاه تشکلي فراگيري در سطح ملي با حضور تمام ذي نفعان عرصه توليد، تامين، توزيع و خدمات خودرويي تاسيس کنند.

وي ادامه داد: اين تشکل که بزرگترين تشکل صنفي- صنعتي کشور خواهد بود مي تواند موجب همگرايي، تعامل، تنظيم و ثبات توليد قطعات خودرو، عرضه مناسب و ارائه خدمات مطلوب تعميرگاهي به مصرف کنندگان نهايي گردد.

نيک آئين در همين راستا گفت: ما بنا داريم شيوه نامه يکسان براساس تامين حقوق مشتري و تضمين خدمات ارائه شده در تعميرگاه را با کمک توليد، تامين و توزيع کنندگان قطعات خودرويي تدوين و با ثبت در سازمان استاندارد رونمايي کنيم.

رئيس اتحاديه تعميرکاران خودرو تهران اظهار داشت: اولين نمايشگاه اتومکانيک “سپاس” ساعت ۳ بعداز ظهر روز چهارشنبه ۸ تيرماه افتتاح خواهد شد و تا روز ۱۱ تيرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ براي بازديد عمومي داير خواهد بود.

نيک آئين گفت: در اين نمايشگاه تعدادي از توليدکنندگان قطعات خودرو و تجهيزات تعميرگاهي حضور دارند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *