قطعات خودرو

نمایشگاه قطعات خودروی تهران

اعلام تاريخ جديد نمايشگاه قطعات خودرو تهران

با سلام و احترام

به اطلاع کلیه مشارکت کنندگان پانزدهمين دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران می رساند که زمان برگزاری نمایشگاه قطعات از ١٦ الی ١٩ آبان ماه به ١ تا ٤ بهمن ماه موکول شده است.

از تمامي مشاركت كنندگان عزيزي كه در اين شرايط بحراني ويروس كرونا با صبوري همراه شركت بازرگاني ايدرو بودند ، تشكر و قدراني مينمايم . قاعدتا اين همدلي و همكاري شما را شركت بازرگاني بين المللي ايدرو در نمايشگاههاي سالهاي آينده ناديده نخواهد گرفت .

شركت بازرگاني بين المللي ايدرو

یادآور می‌شود با شدت گرفتن همه‌گیری کرونا بیشتر نمایشگاه ها خصوصاً در شهرستان‌ها برگزار نشدند یا به صورت بسیار محدود امکان برپایی یافتند

اما شرکت ایدرو در مرحله ثبت نام با فرض کاهش ابتلا به بیماری کرونا توانست متقاضیان قابل توجه ای بدست آورد. اما یک پست در تلگرام این شرکت موجب خشم متقاضیان و فعالان عرصه قطعات خودروشد. متن این پست که ذیلاً درج شده است به وضوح عدم شرکت یا انصراف را موجب محرومیت هایی در سال بعد می داند.

متن پست تلگرامی

به اطلاع کلیه مشارکت کنندگان در نمایشگاه های صنعت تهران و قطعات خودرو سال 1399 می رساند شرکت هایی که در تغییر زمان برگزاری به دلیل شرایط بحرانی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی با شرکت ایدرو و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی همراه بوده و همکاری لازم را داشتند درسال آینده این همکاری و همدلی شما در نمایشگاه بی تایثیر نخواهد بود و شرایط ویژه خواهید داشت همچنین به اطلاع کلیه شرکت هایی که انصراف دادند و یا از ابتدا مشارکت  نداشتند می رساند که سال آینده نباید توقع جانمایی در جای سال های گذشته و غرفه ویژه را داشته باشد در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه همچنان فرصت برای ثبت نام وجود دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *