قطعات خودرو

نمایندگی پورشه شیراز کجاست؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، اگر ماشین لوکس پورشه ( ماکان – پانامرا – کاین – کاین اس – باکستر – کررا ۹۱۱ – کیمن ) داشته باشید و در شهر شیراز زندگی کنید؛ احتمالا به دنبال تعمیرگاه و نمایندگی پورشه شیراز بگردید. مکان مشخصی با نام نمایندگی پورشه در شهر شیراز وجود ندارد. در تمام شهر های ایران به جز پایتخت، پورشه به تعداد زیاد وجود ندارد. در نتیجه نمایندگی رسمی پورشه، تنها در پایتخت یعنی تهران واقع شده است.

 

ژرمن مانستر نمایندگی رسمی تعمیرات خودروی پورشه , در تمام ایران است. در نتیجه نمایندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه در شیراز فقط ژرمن مانستر است که در تهران قرار دارد. در این مقاله به چند مورد از سوال های مهمی که برای مالکان پورشه به وجود می آید؛ به طور کوتاه پاسخ می دهیم. شما با مطالعه این متن می توانید با خدماتی که توسط تعمیرگاه پورشه شیراز ارائه می شود؛ به طور کامل آشنا شوید. همچنین میتواند در صورت سوال بیشتر با شماره تماس این شرکت ۰۲۱۹۱۰۳۵۴۵۶ تماس فرمایید .

نمایندگی پورشه شیراز کجاست؟

خدمات نمایندگی پورشه شیراز چیست؟

باید ابتدا بدانیم خدمات نمایندگی پورشه و تعمیرگاه پورشه شیراز به سه دسته اصلی تقسیم می شود. یک دسته از خدمات مربوط به سرویس دوره ای پورشه می باشد. دسته ای از خدمات مربوط به تعمیرات بوده که شامل تعمیر موتور و گیربکس پورشه و تعمیر جلوبندی و عقب بندی و پروگرم کدینگ پورشه و تعمیر کروک پورشه می باشد و دسته ای دیگر مربوط به دیتیلینگ می باشد. دیتیلینگ شامل صافکاری PDR، نقاشی کوره ای، کاور و سرامیک بدنه می باشد. این خدمات برای خودرو های پورشه، تنها در تهران انجام می شود. ژرمن مانستر، برخلاف بعضی از مراکز غیر مجاز تعمیر پورشه کار تعمیر را به طور تخصصی انجام می دهد. برای انجام سرویس دوره ای پورشه لازم نیست خودرو به تهران اعزام شود.

 

در سرویس دوره ای چه خدماتی توسط نمایندگی پورشه شیراز ارائه می شود؟

ژرمن مانستر که نمایندگی و تعمیرگاه پورشه شیراز را دارد؛ تکنسین های خود را برای سرویس دوره ای پورشه به شهر شیراز می فرستد. سرویس دوره ای برای تمام ماشین ها از جمله پورشه،  اهمیت زیادی دارد. اگر سرویس دوره ای انجام نشود؛ ممکن است خسارت هایی به وجود بیاید.  تعویض روغن موتور پورشه و تعویض فیلتر های هوا از جمله خدماتی هستند که توسط ژرمن مانستر ارائه می شود. تعویض فیلتر ها و تعویض روغن باید توسط تکنسین های تخصصی پورشه انجام شود و لازم به ذکر است باید در هر بار سرویس روغن موتوری که توسط خود پورشه برای پانامرا – کاین – ماکان -کررا – ۹۱۱ – کیمن توصیه کرده استفاده کنیم وگرنه روغن موتور بخار شده و به خودرو شما اسیب وارد میکند

نمایندگی پورشه شیراز کجاست؟

خدمات تعمیر توسط نمایندگی پورشه شیراز

تعمیر توسط نمایندگی پورشه شیراز چگونه انجام می شود؟

همان طور که می دانید؛ مرکز اصلی نمایندگی پورشه شیراز در تهران می باشد. در این صورت امکان تعمیر پورشه  در خود شهر شیراز وجود ندارد. برای تعمیر پورشه، ابتدا باید این خودرو به تعمیرگاه تخصصی انتقال داده شود. این انتقال توسط نمایندگان هیولای آلمان انجام خواهد گرفت. این نمایندگان به صورت کاملا ایمن و با مسئولیت ژرمن مانستر کار انتقال از شیراز به تهران را انجام می دهند. پس از انتقال، نوبت به تعمیر می رسد. در اولین مرحله علت خطای به وجود آمده در پورشه مشخص می شود. بعد از شناسایی مشکل یا مشکلات اصلی، کار تعمیر ماشین انجام می شود. اگر پورشه شما نیاز به لوازم یدکی داشت؛German monster  از قطعه های اصل و باکیفیت برای تعمیر استفاده می کند.

چگونه پورشه از شیراز منتقل شده و به شیراز باز می گردد؟

همان طور که گفته شد؛ در حقیقت تعمیرگاه تخصصی به عنوان نمایندگی پورشه شیراز در خود شهر شیراز وجود ندارد. این نمایندگی به طور رسمی در تهران فعال است. سایر مراکزی که با عنوان تعمیر پورشه در شیراز فعالیت می کنند؛ در حقیقت مراکز غیر مجاز هستند. همان طور که می دانید پورشه بسیار خودروی حساسی بوده و کار تعمیر آن پیچیده است بنابراین مراکز غیر مجاز نمی توانند خودروی شما را تعمیر کنند. در پاسخ به سوال چگونگی انتقال خودرو، می توان گفت این کار به سادگی توسط ژرمن مانستر، برای شما انجام می شود. این نمایندگی برای انتقال خودرو، خودروبر اعزام می‌ کند. خودروبر ها کار انتقال را بسیار حرفه ای و با دقت بالا انجام می دهند. پس از پایان تعمیرات می توانید شخصا  به تهران رفته و پورشه را تحویل بگیرید. همچنین می توانید از خدمات خودروبر نیز برای بازگشت ماشین، استفاده کنید.

نمایندگی پورشه شیراز کجاست؟

اعزام خودروبر به شیراز

هزینه اعزام خودرو از شیراز به نمایندگی پورشه شیراز چقدر است؟

از آن جایی که مرکز رسمی نمایندگی پورشه شیراز در این شهر نیست و در تهران واقع شده، باید پورشه به تهران فرستاده شود. هزینه اعزام خودروبر به شیراز و بردن ماشین به تهران حدودا بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است. انتقال خودرو بسیار حساس بوده و نباید توسط غیر حرفه ای ها انجام شود. افراد غیر حرفه ای، ممکن است در اثر جا به جایی اشتباه، به خودروی  شما آسیب زده و ضرر مالی زیادی برای شما ایجاد کنند. در نتیجه بهترین انتخاب برای انتقال خودرو کمک گرفتن از ژرمن مانستر است. این نمایندگی رسمی کار بردن خودروی شما به تهران و تعمیرش را از ابتدا تا انتها انجام می دهد؛ برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی می توانید با واحد پشتیبانی و خدمات شرکت ژرمن مانستر نمایندگی و تعمیرگاه پورشه تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *