قطعات خودرو

نمایندگی کد 2103 لاماری، تجربه‌ای جدید از خرید خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت تلاش خودرو ایرانیان، نماینده رسمی برند لاماری در ایران، به تازگی اولین نمایندگی استاندارد لاماری را در شهر تهران راه‌اندازی کرده است. این نمایندگی با کد 2103 واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60، کلیه مراحل ثبت‌نام و تحویل خودرو لاماری ایما را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استانداردهای لاماری انجام می‌دهد.

 

یکی از ویژگی‌های نمایندگی 2103 لاماری، انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت نام خودرو است. این امر موجب صرفه‌جویی در زمان و تسهیل خرید خودرو برای مشتریان می‌شود. همچنین آن دسته از مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودرو برنده شده‌ و موعد تحویل خودروی آن‌ها پاییز و زمستان 1402 است، می‌توانند به نمایندگی 2103 مراجعه و یا از طریق تماس تلفنی مراحل تکمیل ثبت‌نام را به صورت غیر حضوری انجام دهند. همچنین تحویل مدارک و امضای قرارداد برای آن دسته از مشتریانی که از سایر شهرها اقدام به خرید خودرو لاماری کرده‌اند به صورت غیرحضوری و برای مشتریان تهرانی درب منزل انجام خواهد شد.

 

نکته قابل توجه درخصوص تحویل خودرو به آن دسته از خریدارانی که از سایر شهرها اقدام به خرید خودرو از نمایندگی 2103 لاماری می‌کنند، آن است که ارسال خودروها به صورت رایگان به شهرستان‌ها (حتی شهرهایی که فاقد نمایندگی هستند) توسط این نمایندگی انجام می‌پذیرد.

 

گفتنی است در این نمایندگی فروش خودروهای پلاک‌دار لاماری، در کمترین زمان ممکن و با قیمت کف بازار صورت می‌پذیرد. از طرفی کارگزار اختصاصی تعویض پلاک در این نمایندگی کلیه مراحل تعویض پلاک خودرو را بدون نیاز به حضور مشتری انجام می‌دهد. لذا خریداران می‌توانند ضمن حضور در این فرآیند، با اعطای وکالتنامه به کارگزار اختصاصی خود، تمامی امور مرتبط به تعویض پلاک خودرو را به این فرد بسپارند و یا با حضور کارگزار در کنار خود در مرکز تعویض پلاک ، انجام فرآیند خرید و تعویض پلاک را از طریق ایشان انجام دهند. شایان ذکر است خریداران تنها با پرداخت اصل مبلغ خودرو، از کلیه امکانات و خدمات این نمایندگی بهره‌مند خواهند شد.

 

نمایندگی کد 2103 لاماری، تجربه‌ای جدید از خرید خودرو

 

 

خدمات پس از فروش اختصاصی لاماری

شرکت تلاش خودرو ایرانیان با ۶ مرکز خدمات پس از فروش در شهر تبریز ( 2 نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو، یک نمایندگی خدمات پس از فروش گروه بهمن، یک نمایندگی لاماری و سیف خودرو، یک مرکز خدمات پس از فروش آرین دیزل و یک مرکز مختص صافکاری نقاشی و خدمات میتسوبیشی و رامک خودرو) اکنون هفتمین مرکز خدمات پس از فروش خود را در شهر تهران راه‌اندازی کرده است.

شایان ذکر است نمایندگی 2103 شرکت تلاش خودرو ایرانیان به صورت اختصاصی خدمات تخصصی خودروهای لاماری در شهر تهران را ارائه می‌کند. در این مرکز کلیه خدمات سرویس‌های ادواری از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه خودروهای لاماری ایما طبق استاندارد برند مادر توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای و همچنین به وسیله تجهیزات و ابزار مخصوص استاندارد ارائه می‌شود.

 

این نمایندگی واقع در غرب تهران به آدرس خیابان ستارخان، سازمان آب غربی، بعد از خیابان اسدی، پلاک ۱۶۳، خدمات پس از فروش لاماری نمایندگی ۲۱۰۳ -تلاش خودرو ایرانیان می‌باشد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت رزرو وقت قبلی به منظور مراجعه به این نمایندگی جهت دریافت خدمات پس از فروش خودروهای لاماری با شماره تلفن‌های 02144248944 و 02144261283 و یا شماره همراه 09050286176 تماس حاصل فرمایند.

 

نمایندگی کد 2103 لاماری

 

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های لاماری ایما

لاماری ایما به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار ایران است که به واسطه طراحی مدرن، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش استاندارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است. ایما در بخش قوای محرکه از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌گیرد که توانایی تولید حداکثر 195 اسب‌بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده موتور توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد.

 

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو در نسخه پایه می‌توان به مواردی از قبیل استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت پاکسازی هوای داخل کابین، کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، قابلیت اتصال تلفن همراه به نمایشگر و … اشاره کرد.

 

نمایندگی کد 2103 لاماری با ارائه خدمات و امکاناتی متمایز، تجربه‌ای جدید از خرید خودرو را برای مشتریان رقم می‌زند

 

 

سخن پایانی

در انتها خاطر نشان می‌شود شرکت تلاش خودرو ایرانیان علاوه‌بر فروش و خدمات پس از فروش لاماری، فعالیت گسترده‌ای در زمینه خودروهای مولتی برند نیز داشته، از این‌رو علاقه‌مندان به خرید خودروهای سایر برندها نیز می‌توانند به تمامی شعب تلاش خودرو ایرانیان در تهران و تبریز مراجعه نمایند. نمایندگی کد 2103 لاماری با ارائه خدمات و امکاناتی متمایز، تجربه‌ای جدید از خرید خودرو را برای مشتریان رقم می‌زند. این نمایندگی با بهره‌گیری از کادر مجرب و تجهیزات مدرن، آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان لاماری در تهران و سراسر کشور است.

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *