قطعات خودرو

نگاهی به غرفه ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 + عکس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از تاریخ 16 تا 19 آبان ماه سال جاری (1402) در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار شده است. این رویداد در روز اول خود پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان صنعت خودرو بوده و شرکت‌های متعددی در آن شرکت کرده‌اند. از جمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به ایران‌خودرو و زیرمجموعه آن یعنی ایران‌خودرو دیزل اشاره کرد. ایران خودرو دیزل به عنوان سازنده خودروهای سنگین، با چند محصول مختلف در نمایشگاه حضور یافته است.

 

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به ون وانا و کامیونت آرنا پلاس اشاره کرد. فوتون تونلند اتوماتیک با چهره آفرودی جذاب نیز در کنار دیگر محصولات این شرکت از جمله فوتون تونلند نیوفیس دیده می‌شود.

 

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک مجهز به پیشرانه توربوشارژ دو لیتری است که حداکثر قدرت 238 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های این خودرو را بر عهده دارد. حالت‌های مختلف رانندگی آفرودی از جمله دیفرانسیل سبک و سنگین نیز در اختیار راننده قرار می‌گیرد.

 

علاوه بر بهبود ظاهر و قدرت، امکانات رفاهی فوتون تونلند نسل دوم نیز نسبت به نسل اول ارتقا یافته است. این خودرو مجهز به سیستم‌های کنترل پایداری، کنترل کشش و کنترل سرعت در سرازیری است. همچنین تهویه مطبوع اتوماتیک، دو کیسه هوا، مه‌شکن جلو و عقب، دوربین 360 درجه، آینه‌های برقی تاشو، سنسور پارک و دوربین عقب، سنسور نور و سیستم صوتی همراه با نمایشگر 10.25 اینچی از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود. صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی، کروزکنترل و ترمز پارک الکتریکی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

 

 

پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک آفرودی

 

پیکاپ تونلند جدید نیز مجهز به موتور دیزلی 2.8 لیتری با 174 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور است که نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

 

دیگر محصولات ایران‌خودرو دیزل شامل کشنده H5 و آتامان نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند.

 

به طور کلی، نمایشگاه خودرو اصفهان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروی ایران محسوب می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه‌های مختلف و دیدن جدیدترین محصولات خودروسازان، بین ساعات 11 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *