قطعات خودرو

نگاهی به کامیونت جک با کاربری آتش نشانی در غرفه آرین دیزل

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اخبار خودرو، کامیونت جک سری N محصول شاخص آرین دیزل در بخش خودروهای نیمه سنگین است. این کامیونت در وزن‌های مختلف و کاربری‌های متنوع به تولید می‌رسد تا پاسخگوی نیازهای متفاوت مشتریان باشد. یکی از کاربری‌های مورد نیاز مشتریان، خودرو آتش نشانی است. از این رو آرین دیزل کامیونت جک سری N را با کاربری آتش نشانی در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 حاضر کرده است.

 

کامیونت آتش نشانی جک در بخشی از غرفه آرین دیزل واقع در نمایشگاه اصفهان قرار داشت. این کامیونت در وزن‌های 6، 8.5 و 9 تن به تولید می‌رسد که خودرو آتش نشانی قابل توسعه بر روی شاسی‌های مختلف است. در قسمت شاسی بار این کامیونت مخزن آب به همراه سایر ادوات استاندارد خودروهای آتش نشانی قرار گرفته‌اند. یکی از مزایای این کامیونت برای مصرف‌کنندگان، بهره‌مندی از تفنگ آب پاش است که امکان خاموش کردن آتش از فاصله دور را برای آتش نشان‌ها فراهم می‌کند.

 

کامیونت جک

 

تمامی تیپ‌های کامیونت جک فارغ از نوع کاربری یا وزن، به موتور 3.8 لیتری چهارسیلندر کامینز مجهز هستند که حداکثر 154 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه از استاندارد عدم آلایندگی یورو 5 بهره می‌برد. گیربکس دنده‌ای از برند جک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کامیونت برعهده دارد. استفاده از سیستم ترمز با دو مدار مستقل بادی و شاسی عریض نیز باعث شده است تا این کامیونت دست بالا را در مقایسه با رقبایش در بازار ایران داشته باشد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *