قطعات خودرو

نگاهی خودروهای جدید چری، جیلی و گریت وال برای بازار داخلی چین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، سازمان صدور گواهینامه چین لیستی از محصولات آتی خودروسازان بزرگ این کشور را ارائه داده است که در این بین محصولاتی از برند جیلی، چری و گریت وال مشاهده می‌شوند. نخستین خودرو جذاب این لیست، پوکمون ژئومتری M2 از جیلی است که یک خودرو برقی کوچک محسوب می‌شود. جیلی با عرضه ژئومتری M2 قصد دارد تا به جنگ وولینگ مینی EV‌ برود، خودرویی الکتریکی، کوچک و پرفروش که بازار چین را در تسلط خود دارد.

 

 

کراس‌اوور برقی جیلی لیوان RL9 نیز یکی دیگر از مدل‌های این شرکت خواهد بود. لیوان RL9 نخستین محصول از زیرمجموعه تازه تاسیس جیلی یعنی لیوان است و با سه ردیف صندلی عرضه می‌شود. این خودرو براساس جیلی Haoyue شکل گرفته است.

 

 

Jiangnan U2 نیز یکی دیگر از خودروهای جدید چینی است. ژیانگنان یکی از برندهای زیرمجموعه زوتی بود که همراه با این شرکت ورشکست شد و اکنون احیا شده است. Jiangnan U2 با موتور برقی به قدرت 109 اسب‌بخار و باتری لیتیوم آهن فسفات عرضه خواهد شد.

 

 

گریت وال نیز نسخه تولیدی از مدل مفهومی Salon Mecha Dragon را به بازار عرضه خواهد کرد که تفاوت چندانی با نسخه نمایشی ندارد. این سدان بزرگ الکتریکی با دو موتور همراه خواهد بود که هر کدام از پیشرانه‌ها روی یک محور قرار گرفته‌اند. مجموع توان موتورها 544 اسب بخار است و برد این خودرو با هر بار شارژ 800 کیلومتر خواهد بود.

 

چری اکسید AtlantiX

 

در نهایت چری اکسید AtlantiX محصول جدید زیرمجموعه لوکس چری برای بازار چین خواهد بود. این خودرو با موتور دو لیتری توربوشارژر با 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور عرضه خواهد شد. چری اکسید AtlantiX از سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *