قطعات خودرو

نیسان سانی به روز‌رسانی شد، آپدیت جدید برای خودرو وارداتی بازار ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خودروهای اقتصادی نیسان از جمله گزینه‌های واردات به بازار ایران هستند. نیسان سانی که سدان اقتصادی برند ژاپنی محسوب می‌شود، در صف واردات به بازار ایران قرار دارد. نسل فعلی نیسان سانی از سال 2019 تاکنون به تولید می‌رسد و اکنون نیسان تصمیم گرفته است تا یک به‌روزرسانی را روی آن اعمال کند. لازم به ذکر است که این خودرو در برخی بازارها از جمله آمریکای شمالی، نیسان ورسا نام دارد.

 

نخستین تغییر نیسان سانی جدید، جلوپنجره تازه است. این جلوپنجره از الگوی شبکه‌ای پیروی می‌کند و علامت V کروم کاری شده قبلی را از دست داده است. سپر جلو خودرو طرح جدیدی دارد و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز از نو طراحی شده‌اند. البته همچنان رینگ‌های 17 اینچی در تریم‌های گران‌قیمت قابل دسترسی هستند. تریم‌های پایه این خودرو با رینگ 15 یا 16 اینچی به دست مشتری می‌رسند.

 

نیسان سانی

 

جایگاه شارژ موبایل، بزرگترین افزودنی به فضای داخلی نیسان سانی جدید است. همچنین اگر تریم‌های بالارده این خودرو را خریداری کنید، سیستم چندرسانه‌ای را برای سرنشینان عقب دریافت خواهید کرد. کروز کنترل نیز به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده شده است. دوربین دید عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، ترمز خودکار و سیستم های نظارت بر نقاط کور نیز در نیسان سانی جدید قابل دسترسی هستند.

 

با وجود تغییرات در بخش ظاهر و امکانات، قوای فنی نیسان ورسا یا همان‌سانی تفاوتی نسبت به قبل تجربه نکرده است. این خودرو همچنان با موتور بنزینی 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.6 لیتری با 118 اسب بخار قدرت ارائه می‌شود. گیربکس‌های دنده‌ای نیز از تریم این خودرو حذف شده‌اند و تنها گیربکس اتوماتیک برای این خودرو قابل سفارش است. در حال حاضر قیمت نیسان‌سانی در عربستان سعودی حدود 900 میلیون تومان است که در صورت ورود به ایران، این رقم به حدود دو برابر افزایش خواهد یافت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *