قطعات خودرو

نیسان افرادی را برای بو کردن خودروهای تولید شده استخدام کرده است!

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، هنگامی که سخن از خرید یک ماشین جدید می‌شود، مطمئنا اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند فضای داخلی خودرو است. ظاهر و عطری که در خورو به مشام شما می‌رسد از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، بوی اولیه باید به گونه‌ای باشد که در ذهن شما ثبت شود. در نهایت، شما تمایل به تجربه دوباره آن حس خوب خواهید داشت و باعث می‌شود برای خرید آن هزینه کنید. از همین رو نیسان تصمیم گرفت تا مسئله بو و نقش مهم آن‌ها در شرکت را به اشتراک بگذارد.

Ryunosuke Ino این کار را در این شرکت ژاپنی عهده دار شده است. او باید درباره بو مورد علاقه مشتریان جدید تصمیم بگیرد و بویی را انتخاب کند که آن‌ها را تشویق به خرید اتومبیل‌های نیسان کند. Ino مانند یک متخصص فنی تعیین کننده کیفیت هوا داخلی خودرو است اما اسمل مستر نام بهتری برای آن به نظر می‌رسد. او زمان زیادی را در خودروها صرف و عطر کابین و نواحی مختلف آن از جمله فرمان و صندلی را استنشاق می‌کند.

وی گفته است که هر بو متفاوت است و درجه حرارت عامل کلیدی در این امر است. بنابراین، به طور طبیعی، نیسان به راه اندازی یک آزمایشگاه پرداخته که امکان انجام این تست در فصول یا محیط‌های خاص را فراهم می‌کند.

 

نیسان

 

تست کننده بو همچنین باید به بررسی دیگر مکان‌های خودرو بپردازد. Ino گفته است که او آفتاب گیر، جعبه دستکش و دستگیره مرکزی را هم بررسی خواهد کرد. او تمام این کارها را در موقعیتی بسیار مشابه مالک آینده خودرو انجام می‌دهد.

تکنسین نیسان اظهار داشته است که این شرکت دارای استانداردهای بالایی برای بوی وسایل نقلیه است و در صورت بروز مشکل در اولین فرصت برای رفع آن اقدام می‌کند. علاوه بر این، Ryunosuke Ino تنها کارمند مسئول تنظیم استاندارد بوی ماشین نیسان است و فقط مسئول ژاپن است!

از آن جا که پیدا کردن افرادی که مایل به کار در این زمینه باشند بسیار دشوار است و همچنین به علت نیازمندی به یک سری مهارت‌های خاص، نیسان تصمیم به صدور گواهینامه‌ای برای این کار کرده است. کسی که موفق به دریافت این مدرک شود، می‌تواند به عنوان اسمل مستر شروع به کار کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *