قطعات خودرو

هامر H1 اورلندینگ تفریحی، محصولی ایده‌آل برای گشت‌وگذار در طبیعت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این کمپانی اخیراً هامر H1 کلاسیک را به وسیله نقلیه‌ای مخصوص گشت‌وگذار در طبیعت تبدیل کرده‌اند. این هامر H می‌تواند از تخت خواب بزرگ، دوش ویژه و ویژگی‌های بیشتر برخوردار باشد.

هامر H1 اورلندینگ از فریم و پوسته‌ای تمام آلومینیومی سود می‌برد. بخش پشتی خودرو باز می‌شود تا فضای ذخیره‌ای بزرگی را به نمایش بگذارد. در این بخش می‌توان وسایل جانبی متنوعی را قرار داد. نردبان، لاستیک زاپاس بزرگ، باک پروپان و… می‌توانند از این بخش در دسترس باشند. هامر موردبحث ارتفاع ۴۰.۶ سانتی‌متری از سطح زمین دارد و به قوای محرکه جدیدی مجهز شده است.

 

 

خودروی موردبحث تمامی تجهیزات رفاهی مورد انتظار خریداران را دارد. دوش ویژه هامر H1 در بخش پشتی نصب شده و دستشویی نیز در همین بخش دیده می‌شود. البته دستشویی می‌تواند در دیواره مخفی شود و فضای ایستاده بیشتری را در دوش ایجاد کند، این فضا به‌طور سورپرایز کننده‌ای بزرگ خواهد بود.

 

ولف ریگز تخت خواب را در بخش جلوی خودرو قرار داده و صندلی‌های جلویی نیز در کنار آن خودنمایی می‌کنند. فضای سر زیادی برای سرنشینان وجود دارد و در تخت خواب نیز دو نفر به راحتی می‌توانند استراحت کنند. طراحی این خودروی تفریحی به سه بخش کابین، فضای خواب و نشیمن تقسیم می‌شود.

 

 

بخش استراحت L شکل کابین در جلو قرار دارد و یک طرف آن از اجاق با دو شعله برخوردار شده و بخش دیگر هم ظرف‌شویی را در خود جای می‌دهد. به نظر می‌رسد این خودروی تفریحی از یخچال و فریزر نیز سود می‌برد.

 

فضای ذخیره‌ای زیادی نیز در اطراف کابین تعبیه شده است. این شرکت تبحر زیادی در تولید خودروهای تفریحی با استفاده از محصولات مشهور دنیا را دارد. هامر H1 یک نماد در صنعت خودرو بوده و برای کارهای گردشگری بسیار کارآمد نشان می‌دهد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است