قطعات خودرو

هدف سود ۱۴درصدی مرسدس بنز تا ۲۰۲۵

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، اولا کلینیوس، مدیر دایملر و مرسدس بنز، در مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودروی پاریس گفت: اگر ما در محیطی با چالش اقتصادی قرار بگیریم، هدف ما این است که همچنان در آن محیط، نتایج مالی قوی به دست آوریم.

این سازنده خودروهای لوکس در ماه مه اهداف حاشیه سود عملیاتی ۱۴درصدی را در یک محیط مساعد تا سال ۲۰۲۵ و کمتر از ۸درصدی را در شرایط بد ترسیم کرد.

این فشار، که وابسته به حرکت سهام مرسدس بنز به بازار است، برای متقاعدکردن سرمایه‌گذاران به این شرکت است که می‌تواند چرخه‌های اقتصادی را طی کند و منجر به بهبود ارزش‌گذاری شود.

 

خودروسازان پس از شوک ناشی از بیماری همه‌گیر و اختلال زنجیره تامین مرتبط با آن که اکنون در حال کاهش است، با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند. با‌این‌حال، بسیاری از تولیدکنندگان از جمله مرسدس بنز در حال کار روی لیست سفارشات رو به رشد هستند و تاکنون شاهد تغییر چندانی در تقاضا نبوده‌اند.

به‌رغم این فشارها که شامل تمرکز بر خودروهای پرفورمنس بیشتر است، سهام مرسدس در سال جاری ۱۸درصد کاهش یافته است.

 

بر اساس گزارش بلومبرگ، فورد موتور در ماه مارس اعلام کرد عملیات‌های رو به رشد خودروهای برقی و توسعه نرم‌افزار خود را از سایر بخش‌های تجاری جدا می‌کند، در‌حالی‌که رنو قرار است جزئیات برنامه‌های خود را برای حذف دارایی‌های الکتریکی‌اش در ماه نوامبر ارائه دهد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *