قطعات خودرو

همه آنچه درباره تویوتا تاکوما مدل ۲۰۲۴ می‌دانیم

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، این تصاویری غیر رسمی از تویوتا تاکوما مدل ۲۰۲۴ که قرار است به زودی عرضه شود.

تاکوما یک تراک میان سایز و با قابلیت‌های آفرودی خوب است. این خودرو در مدل جدید موتور شش سیلندر را کنار می‌گذارد و در مدل پایه از موتور ۲.۴ لیتری ۲۶۵ اسبی سود می برد اما نسخه هیبریدی همین موتور قدرتی حدود ۳۶۶ اسب بخار خواهد داشت و با سیستم ۴ چرخ محرک و گیربکس دستی ۶ سرعته یا خودکار ۱۰ سرعته عرضه می‌شود.

 

تاکومادارای امکانات ایمنی و رانندگی پیشرفته‌ای همچون سیستم هشدار تصادف، کنترل فرمان الکترونیکی و غیره بوده و در مدل‌های SR5، TRD اسپرت، TRD آفرود، لیمیتد و TRD پرو در دسترس خواهد بود. همچنین این خودرو در حال حاضر برای مشتریان مجهز به سیستم اطلاعات و سرگرمی لمسی ۸ اینچی، اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی ۹ بلندگوی JBL در دسترس است.

تویوتا تاکوما برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ معرفی شد. تاکوما از جمله خودروهایی است که برای استفاده در جاده‌های سخت و نامساعد طراحی شده و از ظاهر قوی و خصوصیات چندمنظوره برخوردار است. این خودرو در حال حاضر در نسل سوم خود قرار دارد و به طور مداوم به روزرسانی می شود.

تاکوما در بازار خودروهای اسپرت یوتیلیتی از طرفداران بسیاری برخوردار است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای دست دوم نیز شناخته می شود.

قیمت تویوتا تاکوما متغیر بوده و بسته به مدل، تجهیزات و ویژگی های خودرو متفاوت است. با این حال، برای مدل ۲۰۲۳، قیمت پایه تویوتا تاکوما حدود ۲۹ هزار دلار در بازار آمریکا است.

بین رقبای معروف تویوتا تاکوما می‌توان به خودروهایی مانند شورلت کلرادو، فورد رنجر، نیسان فرونتیر و جی‌ام سی کانیون اشاره کرد. در سال گذشته تاکوما در بازار امریکا در این کلاس، پرفروش‌ترین خودرو شناخته شد و با فروش ۲۳۷ هزار دستگاهی حتی ۱۵۰ هزار دستگاه از کلرادو بیشتر فروخت.

در کل، تویوتا تاکوما مدل ۲۰۲۴ یک خودروی بسیار کارآمد و پرقدرت است که همچنان به عنوان یکی از برترین پیکاپ‌های اسپرت یوتیلیتی در بازار جای خود را حفظ خواهد کرد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *