قطعات خودرو

هوندا CR-V خوش‌فروش‌ترین خودروی ماه مارس آمریکا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، جدیدترین مطالعه بازار وب‌سایت iSeeCars در ماه مارس نشان می‌دهد هوندا CR-V سریع‌ترین زمان فروش بین خودروهای بازار آمریکا را داشته است و زمان موردنیاز برای فروش این خودرو به‌طور متوسط تنها ۷.۶ روز بوده است. قیمت متوسط CR-V های فروشی در ماه مارس ۳۳۰۷۳ دلار بوده است. برای مقایسه باید دانست قیمت پایه این خودرو از ۲۷۶۲۵ دلار شروع می‌شود و قیمت مدل فول تورینگ نیز به ۳۷۴۲۵ دلار می‌رسد.

 

CR-V تنها کراس اووری نیست که با طرفداران زیادی روبرو شده است. جنسیس GV70 در رده دوم خوش فروش ترین خودروهای ماه مارس قرار دارد و برای فروش آن به‌طور متوسط به ۱۲.۲ روز زمان نیاز است. لکسوس RX 350 نیز با زمان فروش متوسط ۱۳ روز در رده سوم و تویوتا هایلندر با ۱۳.۶ روز در رده چهارم قرار دارند. تویوتا کمری اولین خودروی غیر کراس اوور این لیست که با زمان فروش متوسط ۱۵.۱ روز در رده پنجم جا خوش کرده است. خودروی بعدی نیز وانت فورد ماوریک است که برای اولین بار در این رده‌بندی حضور دارد و با زمان فروش متوسط ۱۵.۵ روز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

 

در بخش خودروهای کارکرده این تسلا مدل X است که بهتر از بقیه به فروش رفته است و به‌طور متوسط ۲۸ روز زمان لازم بوده است تا خریداری آن را انتخاب کند. قیمت متوسط این خودرو نیز ۹۰۴۰۶ دلار گزارش شده است. شایان ذکر است قیمت این کراس اوور الکتریکی از ۱۴۰۴۴۰ دلار شروع می‌شود. خودروهای کم‌مصرف و الکتریکی کارکرده در ماه مارس محبوبیت خوبی داشته‌اند و احتمالاً این به خاطر قیمت بالای بنزین در ماه یاد شده بوده است. هوندا اینسایت با مدت‌زمان فروش ۲۸.۹ روز در رده دوم قرار گرفته است و رتبه بعدی به هیوندای آیونیک هیبرید با زمان فروش متوسط ۲۹.۴ روز اختصاص داشته است. رتبه چهارم و پنجم نیز به ترتیب به تسلا مدل Y و تویوتا پریوس پرایم با زمان متوسط فروش ۲۹.۵ و ۳۲.۸ روز رسیده است.

 

iSeeCars داده‌های خود را بر اساس فروش بیش از ۱۵۰ هزار خودروی صفرکیلومتر و کارکرده در مارس ۲۰۲۲ جمع‌آوری کرده است. در ماه مارس، به‌طور متوسط یک خودروی صفر در ۳۵.۵ روز و یک خودروی کارکرده در زمان ۵۲.۹ روز به فروش رفته است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *