قطعات خودرو

هونگچی H5 گرانترین خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، با شتاب گرفتن برنامه فروش خودروهای وارداتی، حالا جدیدترین محصول گروه بهمن با نام هونگچی H5 به عنوان گرانقیمت‌ترین خودرو وارداتی تا به الان وارد سامانه یکپارچه شد.

 

این خودرو به صورت علی الحساب فعلا 1 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و با برند BM Cars و در کنار بستیون T77 از ساعت 12 امشب برای خرید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قابل خرید خواهد بود.

 

این خودرو در واقع تا این لحظه به عنوان لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین محصول وارداتی است و با کیفیت مناسب و سطح بالایی از امکانات رفاهی عرضه می‌شود.

 

فضای داخلی هونگچی H5

 

 

معرفی هونگچی H5

 

شرکت هونگچی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین خودروسازان چین به‌شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال 1958 میلادی آغاز نموده است.

 

این شرکت در ابتدای تاسیس، خودروهایی را برای استفاده مقامات حزب کمونیست چین تولید می‌کرد. اما پس از اصلاحات اقتصادی در دهه 1990 و تغییر سیاست‌ها، به یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فاو تبدیل شد و شروع به تولید انبوه خودرو برای بازار عمومی نمود.

 

طی دو دهه اخیر، هونگچی توانسته با معرفی محصولات متنوع و افزایش تیراژ تولید، خود را به عنوان یک برند شناخته شده در صنعت خودروسازی چین مطرح کند.

 

یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت، خودروی سدان H5 است که در سال 2018 رونمایی شده و در رده‌بندی سدان‌های هونگچی، پایین‌تر از مدل‌های H7 و H9 قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه در مورد H5 برای بازارهای صادراتی، بهره‌مندی آن از پلتفرم مشترک با مزدا 6 است که باعث شده کیفیت قابل قبولی داشته باشد.

 

به‌طور کلی، هونگچی با تکیه بر تجربه طولانی خود در صنعت خودرو و همکاری با شرکت‌هایی مانند مزدا، توانسته جایگاه خود را به عنوان یک خودروساز با کیفیت چینی تثبیت کند.

 

 

کاتالوگ هونگچی H5

 

 

مشخصات فنی هونگچیH5 گرانترین خودرو وارداتی

 

موتور خودرو وارداتی گروه بهمن توانایی تولید 224 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را دارد که به راننده کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری حرکت کند. گیربکس این مدل از نوع هشت سرعته بوده و انتقال قوا به صورت جلو محوری انجام می‌شود. مصرف سوخت این مدل 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو 7.8 ثانیه برآورد می‌شود و سرعت بیشینه‌اش 230 کیلومتر بر ساعت است. سیستم تعلیق جلوی آن از نوع مک‌فرسون و عقب آن از نوع چند اتصالی است که باعث راحتی و ایمنی بیشتری می‌شود. ترمزهای آن نیز از نوع دیسکی در چهار چرخ هستند. پیشرانه فوق مطابق استاندارد آلایندگی یورو 6 عمل می‌کند و نیازمند سوخت باکیفیت است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *