قطعات خودرو

هیئت مدیره ترکیبی

مدیرعامل شرکت بازرگانی آریا تراک درگفتگو با قطعات نیوزمطرح کرد:


لزوم حضوربرخی از اعضای فعلی هئیت مدیره دردوره جدید


مدیر عامل شرکت بازرگانی آریا تراک می گوید: حضوربرخی ازاعضای هئیت مدیره فعلی در اتحادیه واجب است و باید حتما حضورداشته باشند چراکه منش و قاطعیت لازم را دارند و باعث بوجود آمدن جنم جمعی دراتحادیه می شوند.
ابوالفضل رضایی با اشاره به اینکه برای اعضای جدیدی که در انتخابات موفق می‌شوند آرزوی موفقیت می‌کنم می گوید: بنظر من افرادی که به عنوان منتخبان به هیئت مدیره می روند باید تمام اختلاف‌نظر هایی که با هم دارند را کنار گذاشته وبا یکدیگر تعامل داشته باشند.
وی ادامه می دهد: امیدوارم افرادی که در انتخابات اتحادیه موفق می‌شوند ومی‌خواهند تصمیمات بزرگی اتخاذ کنند به تعامل جمعی برسند و مشکلات را کنار بگذارند چراکه دوران رقابت‌ها و گپ و گفت ها گذشته و در اتحادیه و در هیئت مدیره منتخب اختلاف و دودستگی نباشد وهیئت مدیره یکپارچه داشته باشیم.
وی ادامه می دهد:

به طور کلی با وجود [تشکل‌های]اصناف در ایران مخالفم و معتقدم اصناف و اتحادیه ها در کشور ما هیچ ارج و قربی ندارند واز آنجایی که حرف هایشان برش ندارند هیچ حمایتی از اعضا نمی کنند.
به گفته مدیر عامل شرکت بازرگانی آریا تراک بدون شک در ایام انتخابات و قبل از آن اتفاقاتی می افتد البته این اتفاقات مختص انتخابات اتحادیه نیست و بطورکلی همه انتخابات ها را شامل می‌شود به عنوان مثال در انتخابات مجلس تعداد زیادی از نمایندگان با هم رقابت می کنند ولی درنهایت زمانی که به مجلس وارد می شوند باید با هم همفکری وتعامل داشته باشند.البته اختلاف سلیقه همیشه و درهمه جا وجود دارداما باید نقطه نظرات یکدیگر را بشنوند و ببینند چه کارهایی می‌توانند انجام دهند که به نفع اعضا باشد و نام اتحادیه ما نسبت به اتحادیه های دیگر خوشنام تر باشد.
رضایی اضافه می کند: اگرهمه هم نظر باشند یک نفر تصمیم می‌گیرد بقیه هم موافقت می کنند بایدهمه افراد با نظرهای متفاوت صحبت کنند تا بهترین نظر بدست بیاید و اجرایی شود ولی اینکه در هیئت مدیره هم چنددستگی باشد پذیرفتنی نیست.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است