قطعات خودرو

وزیرصمت از خودروهای تیگو 8 و 7پرو پلاگین هیبرید بازدید کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، مسئولان و مقامات عالی کشور طی مراسمی از پیشرفت شرکت Phoenix NEV در توسعه خودروهای برقی بازدید کردند. در این رویداد مدیران خودرو از تمرکز بر محصولات سازگار با محیط زیست با برند Phoenix NEV خبر داد. فونیکس NEV تیگو 8 پرو هیبرید پلاگین و Tigo 7 Pro پلاگین هیبریدی در جریان برگزاری نمایشگاه توسط وزیر صمت مورد آزمایش قرار گرفت و وی راضی بود.

 

 

Phoenix NEV اعلام کرد که خریداران با هر محصول این برند دو شارژر رایگان دریافت خواهند کرد.
عباس علی ابادی، وزیر صمت، ضمن بازدید و آزمایش تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید، سرعت توسعه محصول فونیکس را ستود.

 

تحویل 2 عدد شارژر برای خریداران جهت نصب جعبه دیواری (ایستگاه شارژ خانگی).
بر اساس این گزارش، Phoenix NEV برای اولویت‌بندی نگرانی‌های زیست‌محیطی و کمک به مصرف‌کنندگان در خرید محصولات سازگار با محیط‌زیست، شارژرهای خانگی را از طریق خدمات خانگی به همراه شارژرهای موبایلی که به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود، ارائه می‌کند.
خانه یا مکان یک شارژر با ظرفیت 3.6 کیلو وات و یک جعبه دیواری با ظرفیت شارژ 7 کیلو وات توسط فونیکس پاور و پلاگین هایی برای محصولات متصل توسط مصرف کنندگان ارائه شده است.
مدیران خودرو و در درجه اول، مرحله NEV (خودروهای انرژی نو) در سبد محصولات برند فونیکس، نشان داده اند که به عنوان پیشرو در تحول صنعت خودرو، از مرحله حرف و شایعه در گسترش برق فراتر رفته اند.
وسایل نقلیه در عمل البته با حمایت دولت و ایجاد زیرساخت های عمومی برای حمل و نقل این محصولات، گذر خودروسازان به محصولات برقی و همچنین استقبال مصرف کنندگان برای خرید این محصولات سرعتی مضاعف به دست خواهد آورد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *