قطعات خودرو

ولوو XC90 2021 در مقابل آکورا MDX 2022

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو ولوو XC90 2021 دارای چراغ‌های جلویی و جلوپنجره معروف ولوو بوده که شکلی اسپرت به آن داده؛ MDX نیز دارای چراغ‌های جلو و عقب باریک، جلوپنجره برجسته‌ای که آکورا آن را “پنج ضلعی الماسی” می‌نامد و سقف کوتاهتر از ولوو است.

در نمای داخلی، MDX ویژگی های اسپرت و XC۹۰ امکانات سنتی، اما لوکس دارد. روی داشبورد ولوو یک صفحه نمایش لمسی ۹.۳ اینچی به کار رفته که از سال ۲۰۱۶ روی این خودرو نصب و تاکنون چندین مرتبه در سخت افزار و نرم افزار بروز شده؛  MDX نسبت به XC۹۰ به دلیل داشتن جالیوانی و شارژر گوشی هوشمند، اسپرت‌تر به نظر می‌رسد، همچنین دارای فضای بار بیشتری در کابین است.

آکورا از یک صفحه نمایش لمسی نصب شده روی کنسول برای کار با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی استفاده می‌کند.

ولوو XC90 2021 نسبت به بسیاری از شاسی‌بلند‌های لوکس رقیب، خانواده‌پسندتر است و می‌توان بین ظرفیت شش و هفت سرنشین یکی را انتخاب کرد، اما با این حال، MDX فضای بیشتری دارد.

XC۹۰ حجم بار بیشتری نسبت به اکثر شاسی بلند‌های لوکس سایز متوسط دارد: ۱۵.۸ فوت مکعب پشت صندلی ردیف سوم، ۴۱.۸ فوت مکعب پشت ردیف دوم و ۸۵.۷ فوت مکعب با هر دو ردیف عقب تا شده؛ در مقابل، MDX فضای بیشتری را ارائه می‌دهد و دارای فضای بار ۱۸.۱ فوت مکعبی در پشت صندلی ردیف سوم، ۴۸.۴ فوت مکعب در پشت صندلی‌های ردیف دوم و ۹۵ فوت مکعب در پشت صندلی‌های جلو است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است