قطعات خودرو

بی توجهی به تکمیل ظرفیت پلاک گذاری خودرو در تهران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرنگار فارس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران پس از استماع سخنان محمد حسین حمیدی رئیس  پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به ارائه گزارش در خصوص موضوعات مرتبط با شهر تهران پرداخته شد، گفت: سالیانه 18 درصد خودرو به تهران اضافه می شود و منابع عمومی را قربانی منافع خصوصی کرده ایم و مصداقش دو خودروساز گردن کلفت و مافیای خودروسازی است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک تهران اسفناک است گفت: مگر تهران ظرفیت چند میلیون خودرو را دارد که همچنان اجازه پلاک گذاری می دهید.

اقراریان ادامه داد:  در کنار اینها شاهدیم که پلاک‌های غیر تهران که در تاکسی های اینترنتی کار می کنند و سبد تاکسیرانی را کوچک کرده اند.

این عضو شورای شهر گفت: لطفا توضیح دهید برنامه مشخص تان برای شماره گذاری خودرو در تهران چیست؟ وقتی اشاره می کنید 9 میلیون خودرو و موتورسیکلت در تهران وجود دارد، یعنی به تعداد همه تهرانی ها، دیگر تهران چقدر ظرفیت دارد؟

وی ادامه داد: چطور پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد در خط ویژه را به مدیرعامل یکی از خودروسازی ها داده است، خواهش می کنم اینها را ببنیم حرف مردم صداقت داشتن است.

اقراریان تاکید کرد: در شورا آمادگی داریم که این معضلات را حل و فصل کنیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است