قطعات خودرو

پلیس آمریکا در سودای سایبرتراک

ایلان ماسک مهر تاییدی بر تبدیل شدن سایبرتراک به خودروی پلیس زد. بنا به گزارش آی‌ای، خودروی سایبرتراک شرکت تسلا که به تازگی از آن رونمایی شده است، یک خودروی معمولی نبوده و نگاهی جدی به آینده دارد. سایبرتراک با مقاومت در برابر گلوله و ظاهر متفاوتش به خودرویی تبدیل شده که گویی از دل فیلم های علمی تخیلی به جهان واقع آمده است.

اداره پلیس روزنبرگ تصویری از یک سایبرتراک را در شبکه ایکس به اشتراک گذاشت و از ماسک نظر خواست و نوشت: آیا سایبرتراک یک خودروی پلیس خوب خواهد بود؟ پیدا کردن وسایل نقلیه جدید برای تکمیل واحدهای پلیس قدیمی‌مان سخت است. آیا باید در سال ۲۰۲۴ تغییری ایجاد کنیم؟ ایلان ماسک هم در پاسخ، داشتن چند واحد پلیس مجهز به تسلا را ایده‌ی خوبی تتلقی کرد

ابراز علاقه اداره پلیس روزنبرگ در تگزاس به استفاده از خودروهای تسلا در ناوگانش سروصدای زیادی در فضای مجازی به همراه داشت. عده‌ای با تمسخر این ایده، از تمام شدن شاژ این ماشین به هنگام تعقیب و گریز نوشتند  و عده‌ای دیگر با اشاره به صرفی جویی در بنزین و هزینه تعمیر و نگهداری این ایده را تحسین کردند.

شرکت تسلا در حال نهایی کردن طراحی و ویژگی‌های سایبرتراک است. تا کنون بیش از یک میلیون رزرو برای این خودرو صورت گرفته است و احتمال می‌رود آواخر 2024 تحویل مشتریان شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *