قطعات خودرو

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ با چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ چه تفاوتهایی دارند؟

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، چانگان CS۳۵ پلاس که از سوی سایپا و به صورت وارداتی راهی بازار خودرو شده است، دو تیپ مختلف دارد که تفاوت‌های اندکی در امکانات و آپشن‌های خودرو با یکدیگر دارد.

 

در این مقاله با بررسی تفاوت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ با چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳، شما را با دو تیپ چانگان CS۳۵ پلاس آشنا می‌کنیم.

چانگان CS۳۵ پلاس

مشخصات فنی چانگان CS ۳۵ پلاس

چانگان CS ۳۵ پلاس در هر دو تیپ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI با کد SC۷۱۴۴GCC۶ مجهز است و ۱۵۵ اسب بخار قدرت با گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر را از طریق گیربکس DCT به محور جلو منتقل می‌کند.

تنها تفاوت تفاوت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ با چانگان ۳ CS۳۵ PLUS در ظاهر خودرو، به رینگ آلومینیومی خلاصه می‌شود که در تیپ ۲ سایز ۱۷ است و در تیپ ۳ با سایز ۱۸ اینچی، تایر زاپاس نیز با رینگ فولادی است.

چانگان CS۳۵ پلاس

تجهیزات ایمنی چانگان CS۳۵پلاس

چانگان CS۳۵پلاس به سیستم ترمز ABS، ESP، EBD، BA، HHC، HDC و DBF تجهیز شده که در هر دو تیپ چانگان یکسان است.

کیسه هوای هر دو تیپ چانگان نیز مشابه هم است.

چانگان CS۳۵ پلاس

چانگان CS۳۵پلاس چه امکانات رفاهی دارد

چانگان CS۳۵پلاس در هر دو تیپ به امکاناتی نظیر نمایش دمای هوای بیرون، صندلی با روکش چرم، آئینه برقی با گرمکن، سنسور پارک دنده عقب، صندلی تا شو عقب، چراغ مشایعت، دی لایت، مولتی مدیا ۱۰ اینچی، پشت آمپر دیجیتال، اتو لایت، دوربین عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتوهولد و کروز کنترل مجهز است.

چانگان CS۳۵ پلاس

تفاوتهای چانگان CS۳۵پلاس تیپ ۲ با چانگان CS۳۵پلاس تیپ ۳

تفاوت دو تیپ چانگان به تجهیزات اختصاصی دو مدل بازمی‌گردد.

چانگان CS۳۵پلاس تیپ ۳ به کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف شیشه‌ای بازشونده و دوربین جانبی سمت راست مجهز است در حالی که چانگان CS۳۵پلاس تیپ ۲ این امکانات را ندارد و تهویه مطبوع نیز از نوع دستی انتخاب شده است.

چانگان CS۳۵ پلاس

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *