قطعات خودرو

صادرات ۲۶۹هزار دستگاه «چری» تنها در یک سال

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد، گروه خودروسازی چری در گزارش فروش سالانه خود که اخیرا منتشر کرده، به رشد فروش ۷/ ۳۱درصدی اشاره کرده است که نسبت به سال گذشته، رکوردی تازه محسوب می‌شود. بخشی از این رشد فروش، به صادرات ۲۶۹هزار دستگاهی مربوط می‌شود که ۳/ ۱۳۶درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. با این وصف، چری برای نوزدهمین سال متوالی، رتبه نخست را در میان صادرکنندگان خودروهای سواری در چین به دست آورده است. تا به امروز، شمار مشتریان چری در سراسر دنیا به بیش از ۱۰ میلیون نفر می‌رسد که ۹۵/ ۱ میلیون نفر از آنها، خارج از چین زندگی می‌کنند.

استمرار محبوبیت چری در بازار جهانی، مدیون عرضه محصولات خانواده Pro است. محصولاتی با قدرت  و خدمات مناسب، که در بازارهای صادراتی چری  خوش درخشیده و جوایز متعددی را دریافت کرده‌اند.

مثلا در بازار روسیه، از چری همواره به عنوان «خودروی مردمی» یاد می‌شود. یا تیگو ۸ پرو که در ماه‌های اخیر، برنده سه جایزه معتبر شد: محبوب‌ترین شاسی بلند چینی، تکنولوژیک‌ترین SUV و شاسی بلند میان سایز مورد علاقه رسانه‌ها. در قطر، ظرف مدت کمتر از ۶ ماه، تیگو ۷ پرو به پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود بدل شد و عنوان پرفروش‌ترین SUV سال ۲۰۲۱ قطر را هم به دست آورد.

در برزیل، آریزو ۶ پرو از سوی یک رسانه معتبر، لقب «بهترین خودرو» را دریافت کرد.

توانایی چری در حفظ جایگاه بالای خود در بازارهای صادراتی، ظرف ۲۰ سال اخیر، عمدتا از سه جنبه ریشه می‌گیرد: فناوری، کیفیت و فرهنگ.

این خودرو در مواجهه با بازار جهانی، فناوری را به عنوان گذرنامه (پاسپورت) و کیفیت را به عنوان پله‌ای برای سرعت بخشیدن به حرکت رو به جلوی خود، به کار می‌گیرد.

چری خودروسازی است که با تکنولوژی‌هایش شناخته می‌شود. به همین دلیل، همیشه با شعار Technologic Chery متمایز بوده است.

چری رهبری تحقیق و توسعه (R & D) را در بخش تولید موتور در چین بر عهده دارد. این جایگاه از اعتماد و حمایت ۱۰ میلیون مشتری به دست آمده است.

در سال ۲۰۲۱، پیشرانه ۰/ ۲ لیتری TGDI ساخت چری پس از بررسی هیات داوران، در فهرست ۱۰ موتور برتر سال قرار گرفت و یک بار دیگر، قدرت چری در تحقیق و توسعه را به اثبات رساند. از سال ۲۰۰۶ که فهرست ۱۰ موتور برتر چین معرفی می‌شود، ۹ موتور ساخت این شرکت موفق به راهیابی به این لیست شده‌اند.

علاوه بر این، این خودرو تامین قطعات از سوی تامین‌کنندگان برتر را پذیرفته و با تامین‌کنندگان درجه یک همچون بوش، کانتیننتال، زیمنس و… همکاری نزدیکی دارد تا از استانداردها و کیفیت مونتاژ هر قطعه، اطمینان حاصل کند و به طور مستمر، رقابت خود را در بازار جهانی بهبود بخشد. فناوری بالغ و کیفیت قابل اعتماد، چری را گام به گام به مصرف‌کنندگان جهانی نزدیک‌تر کرده است.

همچنین چری همواره از فرهنگ به عنوان یک رکن اصلی برای حرکت رو به جلو استفاده کرده است. چری تصویر برند خود را با استفاده از فرهنگ محلی ارتقا می‌دهد. این کمپانی قبل از ورود به بازار هر کشور، وضعیت بازار محلی و عادات رفتاری مصرف‌کننده‌ها را بررسی می‌کند و اقدامات لازم رابرای گنجاندن فرهنگ اجتماعی بومی ‌در تبلیغات برند ترتیب می‌دهد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *