قطعات خودرو

افزایش غیرمنتظره تولید در کارخانه‌های آمریکا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایسنا، تولید کارخانه‌های آمریکا در ماه مارس بیش از پیش‌بینی‌ها افزایش یافت و سومین ماه متوالی افزایش را رقم زد که نشان‌دهنده پیشرفت پایدار برای تولیدکنندگان در پس‌زمینه بهبود تدریجی زنجیره‌های تامین است.

داده‌های فدرال رزرو نشان داد که افزایش ۰.۹ درصدی به دنبال افزایش ۱.۲ درصدی در ماه فوریه بود. همچنین، مجموع تولید صنعتی که شامل تولیدات معدنی و تاسیساتی نیز می‌شود، در ماه ۰.۹ درصد افزایش یافت و تولید کل سالانه ۸.۱ درصد رشد کرد. ظرفیت استفاده در کارخانه‌ها از ۷۸.۱ درصد در ماه قبل به ۷۸.۷ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان از سال ۲۰۰۷ بود.

افزایش هزینه‌های مواد همچنان روند بازیابی صنعتی را پیچیده می‌کند. پیشرفت در زنجیره تامین نیز ممکن است تا حدی به دلیل جنگ روسیه در اوکراین محدود شود و  محدودیت‌های سختگیرانه مرتبط با بیماری همه‌گیر در بخش‌هایی از چین نشان‌دهنده خطرات جدیدی است. اورن کلاچکین، اقتصاددان ارشد آمریکایی در آکسفورد اکونومیکس عنوان کرد: رشد تولید صنعتی همچنان خوش‌بین خواهد ماند. تحلیلگران اظهار کردند: بدون احتساب خودروها و قطعات، تولید کارخانه ۰.۴ درصد افزایش یافته است.

این گزارش به نقل از بلومبرگ نشان داد که تولید تجهیزات تجاری  کارخانه‌های آمریکا در ماه مارس ۱.۸ درصد افزایش یافته است که با رشد ماه قبل مطابقت دارد و نشان می‌دهد که شرکت‌ها همچنان به چشم‌انداز اقتصاد اعتماد دارند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است