قطعات خودرو

اعتصاب رانندگان کامیون‌های عراقی پایان یافت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهلا عموری گفت: نحوه فعالیت جایگاه سوخت در مرز چذابه برای چندمین بار است که باعث اعتصاب رانندگان کامیون‌های عراقی می‌شود و وزارت نفت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: نحوه فعالیت جایگاه سوخت در مرز چذابه برای چندمین بار است که باعث اعتصاب رانندگان کامیون‌های عراقی می‌شود و روند صادرات کالا به این کشور را با اخلال رو به رو کرده که وزارت نفت باید در این خصوص پاسخگو باشد.

به گفته عموری زمانی که کامیون‌های عراقی برای بارگیری کالای صادراتی وارد محل بارانداز مرز چذابه می‌شوند، باک سوخت آن‌ها برای جلوگیری از قاچاق احتمالی سوخت پلمب می‌شود و در زمان خروج از بارانداز، باک پلمب شده دو مرتبه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورتی که این کامیون‌ها در محل جایگاه سوخت، گازوئیل دریافت کرده و پلمب باک آن‌ها باز شده باشد، در هنگام خروج از بارانداز، باید مستندات خود را ارائه کنند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: فرآیند فعلی برای پلمب باک سوخت کامیون‌ها بسیار زمانبر است و این مسئله باعث ایجاد ترافیک شدید و کندی تخلیه و بارگیری کالاهای صادراتی به عراق شده است.

دبیر شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان می گوید: در این زمینه اگر پلمب باک سوخت کامیون‌های عراقی بدون مستندات سوختگیری در جایگاه باز شده باشد، مشمول پرداخت جریمه است و رانندگان باید جریمه پرداخت کنند.

عموری گفت: این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که رانندگان کامیون‌های عراقی واردشده به بارانداز چذابه حتی اگر پلمب باک خودروی آن‌ها باز نشده باشد، باید مبلغ ۲۵ تا ۷۵ هزار دینار به جایگاه سوخت پرداخت کنند و اگر چنین مبالغی به جایگاه سوخت پرداخت نشود، اجازه خروج از بارانداز را ندارند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *