قطعات خودرو

کاهش ۳۰ درصدی قیمت‌ ها در بازار موتورسیکلت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اخبار خودرو، حجت‌اله دهقانی‌زرنق با اشاره به وضعیت بازار موتورسیکلت در یک‌ماه اخیر عنوان کرد: متاسفانه تقاضا در بازار موتورسیکلت به شدت افت پیدا کرده و قیمت ها نیز نسبت‌به ماه‌های ابتدایی سال حدود ۳۰درصد کاهش داشته است.

 

وی درخصوص علل افت تقاضا در بازار موتورسیکلت تصریح کرد: تولیدکنندگان و کسبه نقشی در رکود بازار ندارند و در این زمینه دولت باید جوابگو باشد که البته بعید است پاسخی داشته باشند چراکه از وضعیت معیشتی مردم مشخص است برای تامین نیازهای اولیه خود در مضیقه هستند چه برسد به تامین نیازهای ثانویه مانند خرید موتورسیکلت.

 

عضو هیات‌مدیره اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران موتورسیکلت‌های هوندا ۱۲۵ و اسکوتری را از پرفروش‌ترین موتورسیکلت‌ها در بازار عنوان و بیان کرد: درحال‌حاضر قیمت موتورسیکلت‌های هوندا ۱۲۵ بین ۶۰ تا ۶۵‌میلیون تومان، موتورسیکلت‌های اسکوتری و طرح کلیک بین ۷۵ تا ۹۵میلیون تومان و سایر موتورسیکلت‌ها مانند بنللی، آپاچی و پالس حدود ۲۰۰میلیون تومان است.

 

دهقانی‌زرنق در پاسخ به این پرسش که آیا موتورسیکلت نیز مانند خودرو در زمره کالاهای سرمایه‌ای قرار دارد، گفت: در شرایط فعلی که بازار موتورسیکلت در رکود است، مصرف‌کنندگان واقعی به ندرت برای خرید موتورسیکلت مراجعه می‌کنند چه برسد به اینکه بخواهند موتورسیکلت را با هدف سرمایه‌گذاری خریداری کنند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *