قطعات خودرو

کراس اوور Evo7 مبتنی بر جک سهول X8 در اروپا عرضه شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،  برند Evo که به شرکت محلی DR Automotive تعلق دارد، در سال ۲۰۲۰ در ایتالیا تاسیس شد. این شرکت خودروهای چینی را در اروپا بازسازی کرده و به فروش می‌رساند. برند اصلی این شرکت DR است که خط تولیدش شامل نسخه‌های بازطراحی‌شده چری می‌شود. Evo در اصل برای خودروهای ساده‌تر در نظر گرفته شده بود و خط تولید آن شامل مدل‌های مبتنی بر محصولات جک و بایک بود. حالا این زیربرند اقتصادی پرچمدار خودش یعنی کراس‌اوور سه‌ردیفه Evo7 را عرضه کرده است.

 

Evo7 مبتنی بر جک سهول X8 فقط در لوگو و نام با نسخه اصلی تفاوت دارد. شرکت روسی مسکوویچ هم خط مشی مشابهی با برند ایتالیایی دارد و به عنوان مثال جک JS4 را با نام مسکوویچ ۳ و جک J7/سهول یائو را با نام مسکوویچ ۶ در روسیه عرضه کرده است.

 

Evo7 از نظر ابعاد با کراس‌اوور فولکس واگن تیگوان آل‌اسپیس قابل مقایسه است. طول این مدل ۴.۸ متر، عرض آن ۱.۸۷ متر، ارتفاع آن ۱.۷۵ متر و فاصله محوری آن ۲.۸ متر است. این محصول جدید با شش یا هفت صندلی قابل سفارش است. گنجایش صندوق عقب ۲۳۰ لیتر است که با جمع کردن ردیف سوم صندلی‌ها به ۱۰۵۰ لیتر و با جمع کردن ردیف دوم به ۱۹۰۰ لیتر می‌رسد.

 

سهول X8

 

لیست تجهیزات استاندارد این شاسی بلند شامل پنل ابزار مجازی ۱۰ اینچی، سیستم چندرسانه‌ای با یک تبلت شناور ۱۲.۳ اینچی، صندلی‌های جلوی برقی مجهز به گرمکن، سانروف پانورامیک، دوربین‌های سراسری، کنترل تهویه سه منطقه‌ای و ۶ کیسه هوا می‌شود.

Evo7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۸۸ نیوتن متر و جعبه‌دنده شش سرعته دوکلاچه خودکار مجهز است.

این کراس‌اوور هم‌اکنون با قیمت اولیه ۲۹۹۹۰ یورو در ایتالیا قابل سفارش است. برای مقایسه، فولکس واگن تیگوان آل‌اسپیس ۴۵۹۰۰ یورو و اشکودا کودیاک هفت‌نفره ۴۲۰۵۰ یورو قیمت دارد.

شاسی بلند Evo7 پس از ایتالیا در کشورهای اسپانیا، فرانسه و بلغارستان نیز عرضه خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *