قطعات خودرو

کیا سونت محصول وارداتی کوشا خودرو بر روی بیلبوردها رفت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، کوشا خودرو که با وارد نمودن نمونه‌های اولیه خودروهای کیا در حال پیگیری مراحل واردات خودرو از این برند معتبر جهانی است، جدیدترین بیلبورد خود را از محصول کراس اوور کیا سونت در شهر تهران اکران کرد.

 

محصول کراس اوور کوچک سایز کیا سونت که در بیلبوردهای این شرکت دیده می‌شود یک محصول کاملا اقتصادی از کیا کره‌ای جنوبی بوده و ویژه بازارهای در حال توسعه، طراحی و تولید شده است. این خودرو در سایت تولیدی کیا در هند به تولید می‌رسد.

 

کیا سونت در کنار دو خودرو کیا پگاس و کیا پیکانتو، کوچکترین محصولات کیا در بازار ایران و جهان محسوب می‌شوند. این محصول به عنوان یک رقیب مستقیم برای خودروهای کوچک کراس‌اوور چینی از مشخصات فنی و امکانات تقریبا مناسبی برخوردار است و در ضمن اعتبار برند کره‌ای نیز همراه خود یدک می‌کشد.

 

کراس اوور کیا سونت از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با توان تولید حداکثر 114 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور برخوردار است و یک جعبه دنده اتوماتیک CVT وظیفه انتقال قدرت را به دیفرانسیل جلو برعهده دارد. وجود پیشرانه تنفس طبیعی و حساسیت کمتر این مدل پیشرانه نسبت به موتورهای توربوشارژ در محصولات چینی ، کیاسونت را در وضعیت مناسب تری نسبت به دیگر رقبای اکثرا چینی قرار داده و گزینه اقتصادی‌تر محسوب می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *