قطعات خودرو

کی ام‌ سی T8 صورتی به نمایش درآمد، پیکاپ کرمان موتور با یک کاور بدنه خاص

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت کرمان موتور محصول پیکاپ کی ام‌ سی T8 را با یک کاور صورتی رنگ به نمایش درآورده است.این محصول با سایز نسبتا بزرگ و چهره خاص توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

جک T8، یا به عبارت دیگر KMC T8 که در ایران شناخته می‌شود، یک پیکاپ دودیفرانسیل است. ابعاد آن البته به اندازه تراک‌های بزرگ آمریکایی نمی‌رسد و همچنین در مقایسه با رقبای خوش‌نام ژاپنی، در زمینه دوام و کارایی به همان اندازه قوی نیست.

 

با این حال، این خودرو قادر است در محدوده قیمت و اندازه خود به صورت کارآمد ظاهر شود و به عنوان جایگزین مناسبی برای پیکاپ‌های کهنه ساخت کشور، معرفی شود.

 

کی ام‌ سی T8 صورتی

 

 

مشخصات کی ام‌ سی T8 پیکاپ کرمان موتور

KMC T8 یک موتور 4 سیلندره، 16 سوپاپه و حجم 2 لیتری دارد. این موتور توربوشارژر قادر است تا قدرت 174 اسب بخار (در سرعت موتور 5000 دور در دقیقه) و گشتاور 290 نیوتن‌متر (بین 1800 تا 4000 دور در دقیقه موتور) تولید کند. از جمله ویژگی‌های مثبت این موتور می‌توان به گشتاور بالا در سرعت موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت کمتر نسبت به رقبا اشاره کرد. با این حال، موتور توربوشارژر به شرایط سوخت و شرایط نگهداری کیفیت سوخت حساس‌تری دارد نسبت به موتورهای اتمسفریک. انتقال قدرت نیز توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی انجام می‌شود و نیرو به چرخ‌های عقب یا همان چهار چرخ منتقل می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *