قطعات خودرو

عرضه فیدلیتی و دیگنیتی هیبریدی توسط گروه بهمن در سال آینده

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، گروه بهمن طی یک نشست خبری از برنامه‌ریزی‌های این مجموعه برای عرضه محصولات جدید خبر داد. این شرکت قصد دارد نسخه های هیبریدی خانواده محصولات دیگنیتی و فیدلیتی، نیز عرضه کند.

گروه خودروسازی بهمن با برنامه ریزی عرضه خودروی دانگ‌فنگ KX7 به نام دیگنیتی دریم، یکی از گام‌های مهم خود را در جهت گسترش بازار خودروی وارداتی در ایران برداشته است. این خودرو به صورت وارداتی توسط شرکت بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد. همچنین، گروه بهمن با وارد کردن خودروی تمام برقی از برند جتور قصد ورود به بازار خودروهای برقی را داشته و این خودروی برقی جدید قابلیت شارژ سریع را دارد و با کمترین هزینه‌های نگهداری و سرویس ارائه می‌شود.

 

جدیدترین محصولات این شرکت شامل دو کشنده با توان بالای 560 اسب‌بخار با نام J7، اتوبوس 18 متری دو کابین درون شهری در بخش خودروهای تجاری است.

دو خودرو ریسپکت و فیدلیتی پرستیژ نیز جزو جدیدترین محصولات این گروه خودروسازی هستند که به تازگی وارد کشور شده است.

گروه خودروسازی بهمن با هدف ارائه خودروهای با کیفیت و قابل اعتماد به بازار خودرو، به تولید خودروهای برقی و دیزل با توان و قابلیت های جدید پرداخته است.

 

نشست خبری گروه بهمن

 

این شرکت در سال جاری، تولید و عرضه‌ی 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو CBU به بازار خودرو در سراسر کشور را در نظر دارد. همچنین، با تلاش نیروهای متخصص این شرکت در سال آتی به هدف تولید 57 هزار دستگاه خودرو برای عرضه به بازار خودرو دست می‌یابد. در حال حاضر، گروه خودروسازی بهمن دارای ظرفیت تولیدی سالانه ۲۶۰ هزار دستگاه خودرو است.

 

گروه خودروسازی بهمن در حال پیشرفت بوده و در تلاش است تا به یکی از بهترین شرکت های خودروسازی در کشور تبدیل شود. با راه‌اندازی خط تولید خودروهای برقی و دیزل با قابلیت های جدید، بهمن برای توسعه صنعت خودروسازی در کشور بسیار مفید است.

با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، بهمن به دنبال ایجاد رقابت سالم و بهبود کیفیت خودروهای ساخت داخل می‌باشد. این شرکت در حال حاضر در حال اجرای استانداردهای خودروهای وارداتی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ است و بهار آینده نیز برای تولید پیکاپ G9 در شرکت بهمن دیزل تولید خواهد شد.

 

در سال جاری، تیراژ ۳۱ هزار دستگاه برای گروه بهمن ثبت شده است. اما این گروه در سال ۱۴۰۲ با هدف افزایش تولید و بهبود کیفیت، قصد دارد تا بین ۲۵ تا ۳۰ هزار دستگاه فیدلیتی تولید کند. این مقدار تولید نشان می‌دهد که گروه بهمن به دنبال توسعه بازار خودروی داخلی و تولید خودروهای با کیفیت و قابل اطمینان است.

 

نشست خبری گروه بهمن و برنامه این شرکت برای سال 1401

 

گروه خودروسازی بهمن به ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود در زمینه خودروهای وارداتی نیز متعهد است. با هدف خدمت رسانی به محصولات این گروه برای خودروهای وارداتی ۴.۵ هکتار فضای خدماتی را آماده کرده است. این نشان می‌دهد که بهمن در زمینه خودروهای وارداتی جدی است و به دنبال ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود است.

 

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است