قطعات خودرو

دستاورد یک دهه تلاش گروه بهمن، ارتقای کیفی و افزایش تولید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب در نشست اخیر با جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل اشاره و فرمودند: حمایت‌های عملی و تبلیغاتی از تولید داخلی باید منجر به ارتقای کیفیت محصولات و همچنین ارتقای فناوری شود اما متأسفانه در برخی صنایع به‌ویژه در صنعت خودرو به موضوع کیفیت توجه نمی‌شود.گروه بهمن متشکل از چهار مجموعه تولیدی بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور و ایران دوچرخ به رغم مشکلات و مسائل پیرامون بخش تولید و تحریم های ظالمانه بین الملل توانسته در یک دهه گذشته موفقیت های چشمگیری در ارتقای کیفی و افزایش تولید و تنوع بخشی در سبد محصولات داشته باشد. 
بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده، گروه بهمن تنها خودروسازی است که دو خودروی سبک و سه خودروی سنگین محصولات آن موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.
در گروه سبک دو خودروی SUV (فیدلیتی و دیگنیتی) بهمن موتور موفق به اخذ پنج ستاره کیفی شدند و این خودروها در اولین سال عرضه به بازار با استقبال بی نظیر خریداران و متقاضیان مواجه شده اند. 
در گروه تجاری نیز در بخش کامیونت، ایسوزو NMR85E و ایسوزو NPR75K بهمن دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند و در بخش کامیون نیز ایسوزو NPR75M بهمن دیزل ۵ ستاره کامل کیفی به دست آورد.
همچنین کامیون  TigerV هشت تن از تولیدات شرکت سیبا موتور نیز موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد. 
در راستای منویات رهبری گروه بهمن با اتکا به توان داخلی و بازنگری در راهبردها درصدد آن است تا با سرعت و شتاب بیشتر سایر محصولات خود را از نظر کیفی ارتقا دهد و محصولات جدیدی را با توجه به نیاز بازار و رقابت با سطح بین الملل عرضه کند. 
در همین مورد بهمن موتور چهار محصول جدید شامل یک ون باری (CARGO VAN) در گروه تجاری سبک، یک خودروی سواری و دو خودروی SUV جدید را به زودی عرضه خواهد کرد.
شرکت بهمن دیزل نیز به عنوان بزرگترین سازنده خودروهای تجاری کشور در راستای برنامه های راهبردی کشور برای افزایش تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات به تازگی کامیونت جدید فورس را در مدل های 6 تن و 8.5 تن به بازار عرضه کرده است، همچنین قرار است کامیون کشنده جدید پرقدرت و مدرن و باکیفیت با عنوان “امپاور” به بازار عرضه کند.
دستیابی به داخلی سازی، ارتقاء سطح کیفی محصولات، افزایش صد درصدی تولید و صادرات از اهداف راهبردی گروه بهمن می باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *